• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳
0

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله در شرکت لوله سازی اهواز

  • کد خبر : 147428
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله در شرکت لوله سازی اهواز
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام والمسلیمن سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان و سردار شهید عباس نیل فروشان درع حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد.

این مراسم امروز با حضور حضرت آیت الله العظمی سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده مجلس خبرگان رهبری، محمدرضا دانیاری مدیرعامل و جمع کثیری از کارکنان شرکت لوله سازی اهواز در حسینیه این شرکت برگزار شد. 

در قسمتی از این یادبود حضرت آیت الله موسوی جزایری از سیدحسن نصرالله به عنوان فردی خودساخته، مجاهد و الگوی بزرگ برای نسل امروز یاد کرده و ابراز داشت: وی اسوه تقوا، مقاومت، فضیلت، جهاد فی سبیل الله و مظهر اقتدار بود. این شهید بزرگوار پشتیبان بی چون و چرا و سرباز مخلص ولایت فقیه بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری به کمک و مساعدت شهید سیدحسن نصرالله در خصوص راه اندازی شبکه الاهواز اشاره کرد و یادآور شد: با وجودی که این شهید بزرگوار برای تامین هزینه های تشکل بزرگ حزب الله با مشکلاتی مواجه بود اما با درک درست از راه اندازی و استمرار شبکه بین المللی الاهواز حمایت و نقش بسزایی ایفا نمود.

زعیم حوزه های علیمه خوزستان در پایان با تقدیر از تلاش های مدیریت و کارکنان شرکت لوله سازی اهواز نیز گفت: خوشبختانه این شرکت در شرایط مطلوبی قرار دارد و طبق اطلاع، بسیاری از مشکلات این شرکت با تلاش‌های مدیر محترم عامل مرتفع شده و شرایط با آوردن پروژه های جدید در حال بهتر شدن است .

در ادامه این آیین بزرگداشت ذاکر اهل بیت کربلایی سیدعلی موسوی به ذکر مصیبت در رثای شهید سیدحسن نصراله و دیگر شهدای جبهه مقاومت پرداخت. همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم صهیونسیتی و همدستانش اعلام کردند.

http://tejaratava.ir/?p=147428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰