• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳
0
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

برگزاری مسابقات تنیس روی میز در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

  • کد خبر : 147360
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
برگزاری مسابقات تنیس روی میز در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یک دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه کارکنان(آقا) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛ در هفته دفاع مقدس به همت روابط عمومی و پایگاه نبی اکرم (ص) و با همکاری امور ورزشی شرکت سنگ آهن ، روز چهارشنبه ۴ مهرماه در سالن اختصاصی تنیس روی میز باشگاه سنگ آهن، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز، ویژه بسیجیان و کارکنان آقا شرکت برگزار شد.  
هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه، نشاط و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان شرکت است و در پایان به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا می شود.
گفتنی است در این دوره از مسابقات، مهدی مبینی،حسینعلی مصطفی پور مبارکه و رضا زلفی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین همکاری و مشارکت در برگزاری مراسم رژه موتوری در سطح شهرستان بافق، فضا ساری محیطی با ساخت سنگرهای نمادین در سطح شرکت ، برگزاری گردهمایی طرح صالحین و برپایی ایستگاه صلواتی در صحن مسجد جامع بافق از دیگر فعالیت های پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق بود که در هفته دفاع مقدس انجام شد.

http://tejaratava.ir/?p=147360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰