• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳
0

چک تضمین شده بانک ایران زمین ابزاری امن برای کسب و کار

  • کد خبر : 147348
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
چک تضمین شده بانک ایران زمین ابزاری امن برای کسب و کار
امنیت در مراودات مالی و تجارت یکی از اولویت های کلیدی برای دارندگان کسب و کارهای مختلف است. از این رو استفاده از ابزارهای امن با ریسک پایین می تواند علاوه بر افزایش امنیت در مراودات مالی، باعث ایجاد اعتماد برای مشتریان و مخاطبان شود.

چک تضمین شده بانک ایران زمین ابزاری امن برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده است. این دسته از چک ها قابل استعلام بوده و ذینفع آن می تواند در زمان دریافت با استفاده از شناسه صیادی ۱۶ رقمی و مراجعه به تمامی مبادی استعلامی چک، اعم از درگاه های نوین بانکی (اینترنت بانک و همراه بانک) و یا سرشماره ۴۴۰۷۰۱۷۰۱ (به صورت پیامکی) از صحت چک صادره به نفع خود مطلع شود. این در حالی است که در چک های رمزدار امکان استعلام وجود ندارد و ذینفع صرفاً با مراجعه به بانک صادرکننده می تواند از صحت چک مطلع شود.

چک های تضمین شده بر خلاف چک های رمزدار محدودیت های جغرافیایی در محل صدور و نقد شوندگی را نداشته و در سراسر کشور قابل صدور و مبادله است. از سوی دیگر چک تضمین شده در وجه شخص و حساب معین و به صورت غیرقابل انتقال صادر می شود و اشخاص می توانند در مراودات تجاری خود چک تضمین شده را جایگزین چک رمزدار کنند.

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور نسبت به دریافت چک تضمین شده اقدام کرده و در معاملات و مراودات مالی خود استفاده کنند.

http://tejaratava.ir/?p=147348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰