• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
0
مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد:

ضرورت تحول همه جانبه در شعب بانک در راستای بهبود خدمت رسانی به مشتریان

  • کد خبر : 147120
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
ضرورت تحول همه جانبه در شعب بانک در راستای بهبود خدمت رسانی به مشتریان
دکتر ابوالفضل نجار زاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت امور شعب و سرپرست امور شعب تهران و مستقل بر ضرورت تحول همه جانبه در شعب بانک ملی ایران در راستای بهبود خدمت رسانی به مشتریان تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجار زاده در مراسم معارفه «حمید مومنی» سرپرست معاونت امور شعب و «سید رضا خادمی» سرپرست مدیریت امور شعب تهران و مستقل و تودیع «حسن مونسان» معاون سابق امور شعب و «احمد بهکار مرام» رئیس سابق امور شعب تهران و مستقل، که با حضور اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد؛ گفت:هدف این تغییرات مدیریتی بهبود ارائه خدمات به مشتریان در شعب و ارائه محصولات جذاب و متناسب با نیازهای مشتریان است.
وی با تاکید بر ظرفیت‌های گسترده نیروی انسانی شاغل در شعب بانک،گفت:استفاده از این ظرفیت‌ها،نیازمند ایجاد انگیزه و حاکمیت نگاه تحولی در مدیریت شعب است.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود افزود: نیروی شاغل در شعب بانک باید دارای ذهنی پویا درباره مدیریت منابع ، مصارف و توسعه باشند و از نیمه دوم سال عملکرد شعب باید بر اساس سود و زیان آن‌ها ارزیابی شود.
وی با اشاره به روند انتصابات در این بانک،بیان کرد: ایجاد عدالت در انتصابات موجب می‌شود تا کارکنان باانگیزه بیشتر علاوه برافزایش مهارت‌ها و دانش بانکی،در مسیر خلاقیت و پشتکار قدم بردارند و باانگیزه بیشتری برای تحقق اهداف بانک تلاش کنند.
دکتر نجار زاده ادامه داد:حق و عدالت باید در حق کارکنان رعایت شود و تنها ملاک واقعی برای انتصابات باید شایستگی و توان آن‌ها برای مدیریت بخش مربوطه باشد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان با تقدیر از خدمات حسن مونسان و احمد بهکارمرام، بر توانمندی‌های حمید مومنی و سید رضا خادمی در سمت‌های جدید تاکید کرد.

http://tejaratava.ir/?p=147120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰