• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
0

پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پی شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 146719
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پی شهادت سید حسن نصرالله
شهادت سید حسن نصرالله ضربه‌ای سنگین به جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان است، اما بی‌شک راه و آرمان‌های او تا رسیدن به قدس شریف و نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی همچنان زنده و پویا خواهد ماند.

بسم الله الرحمن الرحیم

 مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

با نهایت تاثر و تاسف، خبر شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، به دست رژیم تروریستی و غاصب صهیونیستی را دریافت نمودیم. این حادثه تلخ و جانکاه، قلب‌های همه مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آورده و بار دیگر چهره‌ی سیاه و بی‌رحم این رژیم جنایتکار و منحوس را به نمایش گذاشت.

سید حسن نصرالله، مردی بود که با شجاعت و ایمان بی‌نظیر خود، همواره در خط مقدم مقاومت و مبارزه با ظلم و ستم قرار داشت و برای آزادی و سربلندی ملت های مظلوم لبنان و فلسطین تلاش‌های بی‌شائبه‌ای انجام داد. شهادت این رهبر بزرگوار ضربه‌ای سنگین به جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان است، اما بی‌شک راه و آرمان‌های او تا رسیدن به قدس شریف و نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی همچنان زنده و پویا خواهد ماند.

همچنین، کشتار بی‌رحمانه و بی‌دفاع مردم لبنان توسط رژیم صهیونیستی، جنایتی نابخشودنی و نقض آشکار حقوق بشر است که باید توسط جامعه بین‌المللی محکوم و متوقف شود. این جنایات وحشیانه، تنها عزم و اراده ملت‌های آزاد و مقاوم را برای مقابله با ظلم و تجاوز تقویت می‌کند.

اینجانب، به نمایندگی از طرف خود و تمامی کارکنان شرکت لوله‌سازی اهواز، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف لبنان و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح پاک آن شهید عزیز، علو درجات مسئلت دارم.

محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز

http://tejaratava.ir/?p=146719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰