• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
2

صدور اعتبار اسنادی در بانک توسعه تعاون با رویکرد حمایت از تولید است

  • کد خبر : 146602
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
صدور اعتبار اسنادی در بانک توسعه تعاون با رویکرد حمایت از تولید است
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت صدور اعتبار اسنادی در این بانک با رویکرد حمایت از تولید است.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان سمنان اظهار داشت:عملکرد استان در کاهش قیمت تمام شده پول، کسب درآمد غیر مشاع و سوددهی مناسب بوده است، استان در این مرحله نیاز دارد تا با رویکرد تخصصی در وصول مطالبات و همچنین بازاریابی، اقدامات مناسبی در تجهیز منابع و تقویت نقدینگی صورت دهد.
وی افزود: در این استان برخی روسای شعب طی دوره های گذشته در میان روسای موفق و برتر حضور داشته اند، انتظار می رود در شناسایی مشتریان و تشکیل پرونده و تشخیص و تطبیق نیاز مالی و فعالیت متقاضی، روسا هوشمندانه و مدبرانه عمل نموده و بر بهداشت پرونده ها نظارت داشته باشند.شیخ حسینی تصریح کرد: رویکرد مدیران ارشد صیانت از همکاران و همچنین نظارت بر نحوه مصرف در پرونده های اعتباری و اعتبار اسنادی است.این مقام بانکی خاطر نشان کرد: چنانچه استان در مدیریت و ساماندهی پرونده های اعتبار اسنادی صادر شده به ارزش یک همت و همچنین تحقق وصولی مناسب اهتمام کافی را داشته باشد، عملکرد مثبت خود در سایر حوزه ها را تکمیل نموده است.
در ادامه نعمت اله رضایی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: انتظار است استان ها در تحقق اهداف و برنامه های ابلاغی و همچنین رعایت چارچوب ها و قواعد بانک مرکزی اهتمام کامل را داشته باشند، رویکرد حمایت از تولید و صنایع مهم است و علاوه بر آن تنظیم شاخص ها و مدیریت ریسک ها و رعایت الزامات مرتبط با نهاد بانکی و مالی نیز حائز اهمیت است. استان سمنان در موضوع جذب منابع نیز دقت و انگیزه بیشتری از خود نشان دهد.
سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: استان سمنان طی سنوات گذشته خدمات تخصصی و موثری به واحدهای معتبر صنعتی ارائه داده است و شرکتهای صنعتی مهمی را جذب کرده است. همکاران استان در انتقال تجارب مفید و ارائه آموزش های کاربردی ایفای نقش داشته اند. در این مرحله از استان انتظار می رود شاخص های عملکردی را در برخی حوزه ها ارتقا داده و وضعیت موجود را ساماندهی نمایند.
جواد علیجانی سرپرست مدیریت شعب استان سمنان ضمن ارائه گزارشی جامع از وضعیت عملکرد شعب استان بیان نمود همچنین، اعضا هیات عامل بانک شهرام بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات ، محمد سلمانی معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، کریم میرزاخانی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، سید امیرحسین موسوی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت و برخی از مدیران ستادی نیز رهنمودهایی را جهت ارتقا و بهبود عملکرد استان ارائه نمودند.
گفتنی است در این جلسه روسای شعب مرکزی سمنان، ولیعصر سمنان، گرمسار، دامغان، شاهرود، امام خمینی شاهرود، مهدیشهر حضور داشتند و مطالبی را در خصوص عملکرد شعبه ارائه دادند.

http://tejaratava.ir/?p=146602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰