• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
1

آغاز پویش تامین مالی جمعی « آرمان فروزان هشتم طوس»

  • کد خبر : 145168
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲
آغاز پویش تامین مالی جمعی « آرمان فروزان هشتم طوس»
پویش تامین مالی جمعی شرکت آرمان فروزان هشتم طوس دربستر سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد آغاز شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، شرکت آرمان فروزان هشتم طوس در نظر داردبه منظور تامین بخشی از سرمایه مورد نیاز جهت ساخت و تکمیل پروژه مجتمع مسکونی مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال را طی یک دوره یکساله از طریق سکوی تامین مالی جمعی آی بی کرادتامین مالی نماید.

نرخ سود مشارکت در این طرح  34درصد سالیانه می باشد که ۳ ماه یکبار به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانکی و چک صیادی می باشد.

حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری ۱۴روز می باشد.

سکوی آی بی کراد شرکت تامین سرمایه تمدن از بهمن ماه سال ۱۴۰۰فعالیت خود را آغاز کرده است ودراین مدت توانسته با ارایه خدمات مناسب در حوزه مشاوره،  سرمایه گذاری و تامین مالی  حدود ۲٫۷ همت تامین مالی عنوان بزرگترین و موفق ترین سکوی تامین مالی جمعی را ازآن خود کند .

بنابر این گزارش ، سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=145168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰