• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
1

تامین مالی «شرکت کیمیا پرور ارسباران» از طریق سکوی آی‌بی‌کراد

  • کد خبر : 145165
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
تامین مالی «شرکت کیمیا پرور ارسباران» از طریق سکوی آی‌بی‌کراد
پویش تأمین مالی جمعی شرکت کیمیا پرور ارسباران با هدف تأمین سرمایه در گردش این شرکت آغاز شد و سرمایه‌گذاران تا زمان تکمیل سرمایه‌پذیری طرح مهلت دارند اقدام به مشارکت در این طرح نمایند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، شرکت کیمیا پرور ارسباران در نظر دارد میزان ۲۵۰ میلیارد ریال تأمین مالی جمعی از طریق پلتفرم آی‌بی‌کراد را با هدف تأمین سرمایه در گردش این شرکت انجام دهد.

دوره سرمایه‌گذاری این طرح ۱۲ ماهه بوده و مشارکت در این طرح ۳۴ درصد سود علی‌الحساب سالانه را برای سرمایه‌گذاران به همراه خواهد داشت که پرداخت آن بصورت فصلی و هر سه ماه یکبار می‌باشد. همچنین ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانکی اخذ شده از سرمایه‌پذیر، گواهی‌های شراکت این طرح را تضمین خواهد نمود.

بر اساس این گزارش میزان مبلغ شراکت در این طرح برای سرمایه‌گذاران از ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۱٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تعیین شده و برای جمع‌آوری وجوه طرح نیز ۱۴ روز مهلت در نظر گرفته شده است.

از تولیدات این شرکت می‌توان به جوجه‌های یک روزه گوشتی، مرغ گوشتی، خوراک دام و تخم مرغ نطفه دار اشاره کرد.

شایان ذکر است سکوی تامین مالی جمعی آی‌بی‌کراد شرکت تامین سرمایه تمدن از زمان شروع فعالیت تا به امروز حدود ۲٫۷ همت تامین مالی موفق را در کارنامه خود ثبت کرده که آن را به بزرگترین و موفق‌ترین سکوی تأمین مالی کشور بدل نموده است.

سرمایه‌گذاران برای مشارکت در طرح‌های آی‌بی‌کراد و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت‌های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن در سراسر کشور مراجعه نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=145165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰