• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
1
رئیس عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران :

انجام ۱۱ هزار و ۸۱۷ متر حفاری جهت دار و افقی در سال ۱۴۰۳ / رشد ۶۲ درصدی در قیاس با سال قبل

  • کد خبر : 145148
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
انجام ۱۱ هزار و ۸۱۷ متر حفاری جهت دار و افقی در سال ۱۴۰۳ / رشد ۶۲ درصدی در قیاس با سال قبل
رئیس اداره عملیات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران از انجام ۱۱ هزار و ۸۱۷ متر حفاری جهت دار و افقی در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: تحقق این متراژ در قیاس با دوره مشابه سال قبل، بیانگر افزایش ۶۲ درصدی است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، قربانعلی کاظمی روز سه‌ شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در توضیح بیشتر در این باره گفت: این میزان حفاری روی ۲۵ حفره انجام گردیده است.

وی همچنین به اجرای پنج مورد عملیات مغزه‌گیری با بازیافت ۵۵۵ متر برروی پنج حفره اشاره کرد و افزود: این میزان مغزه گیری در سال گذشته ۳۳۴ متر و تعداد حفره ها دو حفره بود.

کاظمی عملیات کنارگذر با ابزار ویپ استاک را بخش دیگری از عملکرد این واحد عنوان و اظهار کرد: این اداره زیر مجموعه مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت است که به پروژه‌های کلید در دست EPC وEPD و شرکت های متقاضی خدمات ارائه می دهد.

رئیس اداره عملیات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران خدمات این بخش عملیاتی و تخصصی کاربردی در صنعت حفاری را شامل حفاری به روش افقی و انحرافی، جهت‌یابی و گاما(MWD&GAMMARAY)، لاگ مقاومت‌سنجی (LWD RESISTIVITY)، جایرو (GYRO)، مولتی شات (MULTISHOT)، مغزه‌گیری (CORING) و باز کردن پنجره (WHIPSTOCK) برشمرد.

وی افزایش سهم بازار حفاری جهت‌دار و پیگیری مستمر برای استفاده از توانمندی‌های داخلی و مراکز علمی و پژوهشی در ارتباط با ساخت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در این بخش را از موفقیت های اداره عملیات ویژه حفاری در سال های اخیر عنوان و توضیح داد: در زمان حاضر این بخش از مجرب ‌ترین متخصصان صنعت حفاری برخوردار و توان ارائه خدمات از صفر تا ۱۰۰ در هر یک از موارد تخصصی که به آن شاره شد را دارد.

http://tejaratava.ir/?p=145148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰