• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
1
با مشارکت کمیته امداد ، سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش ، بیمه حکمت صبا و شرکت مدیریت زنجیره تامین دانش انجام شد:

انعقاد تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام و صدور بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری

  • کد خبر : 145142
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
انعقاد تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام و صدور بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری
مراسم انعقاد تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ، امیر گل سرخ رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش ، دکتر بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا و دانش راهداری مدیرعامل شرکت مدیریت زنجیره تامین دانش در سالن کنفرانس کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، در راستای اجرای طرح هم افزایی و هم آفرینی ملی جهت صدور بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری ، تأمین سرمایه تحصیلی، جهیزیه ازدواج و اشتغال پایدار افراد حمایت پذیر (ایتام) کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و با هدف عملیاتی کردن طرح فقرزدایی و محرومیت زدایی ، تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام امضاء گردید.
بر این اساس ، این طرح نوآورانه با هدف بهبود وضعیت زندگی ایتام کشور و تامین آینده روشن برای آن‌ها ، گامی بزرگ به شمار می‌رود.

با اجرای این طرح ، علاوه بر حمایت مالی از ایتام ، زمینه‌های رشد و توسعه فردی و اجتماعی آن‌ها نیز فراهم می‌شود. همچنین ، این طرح باعث ایجاد یک شبکه حمایتی قوی و گسترده برای ایتام کشور در جهت فقر زدایی خواهد شد.

بر پایه این گزارش ، این طرح که بدون استفاده از بودجه های دولتی انجام می شود ، خدمات متنوعی از جمله صدور بیمه نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری ، تامین سرمایه تحصیلی ، کمک به تهیه جهیزیه ازدواج و ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی فراهم خواهد شد.

گفتنی است ، شرکت بیمه حکمت صبا از طریق بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود و با برنامه ریزی مدون در جهت رفع نیاز احتمالی و برنامه های آینده فرد بیمه شده ، در راستای عملیاتی شدن این طرح اقدام خواهد کرد.

http://tejaratava.ir/?p=145142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰