• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
1

انتشار کتاب مقررات بازار بیمه با حمایت بیمه سامان

  • کد خبر : 145124
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
انتشار کتاب مقررات بازار بیمه با حمایت بیمه سامان
شرکت بیمه سامان نسخه کامل کتاب مقررات بازار بیمه را منتشر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، بیمه یکی از صنایع پویای کشور است و از این رو، به روزرسانی قوانین و مقررات در حوزه بیمه گری، امری اجتناب ناپذیر است.

پیچیدگی قوانین بیمه گری که به دلیل ماهیت این صنعت و ناشی از تنوع محصولات، پوشش‌ها، استانداردها و الزامات بومی و بین‌المللی است، باعث شده است که اهمیت آشنایی با این آیین نامه ها و مقررات، دوچندان شود.
بنابراین فعالان صنعت بیمه برای تطابق با این پیچیدگی‌ها، به آگاهی مستمر از تغییرات حقوقی و آیین‌نامه‌ها نیازمندند و ضرورت ایجاب می‌کند مقررات بیمه‌ای، به شکلی مدون در اختیار متخصصان، فعالان و صاحب نظران این صنعت قرار بگیرد.
بی شک نگارش و توضیح مقررات صنعت بیمه، نیازمند تسلط، شناخت و تجربه مناسب از بازار بیمه است.

پیش از این، نخستین مجموعه مصوبات شورای عالی بیمه توسط پیشکسوت گرانقدر، جناب آقای غلامعلی ثبات منتشر و چندین بار تجدید چاپ شده است.

اکنون شرکت بیمه سامان این افتخار را دارد که کتاب مقررات بازار بیمه را به عنوان جدیدترین و کامل‌ترین مجموعه از مقررات معتبر و مرتبط با فعالیت در بازار بیمه‌های بازرگانی ایران به گردآوری این استاد اندیشمند منتشر کند.

این مجموعه به پشتوانه سالها حضور ایشان در واحدهای فنی بیمه مرکزی و چند سال دبیری و عضویت در شورای عالی بیمه تدوین شده و تمام قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی، هیات وزیران، شورای عالی بیمه، بخشنامه‌های بیمه مرکزی و نظر رسمی مراجع معتبر درباره موضوعات بیمه‌ای تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۳ در آن گردآوری شده است.

شرکت بیمه سامان با این اقدام نوآورانه خود، ضمن تمرکز بر مفهوم دانش، بیمه، آرامش، بار دیگر بر لزوم گسترش آگاهی و فرهنگ‌سازی بیمه ای تاکید کرده و در این مسیر، همواره منتظر نظرات ارزشمند صاحب نظران است.

علاقمندان برای تهیه کتاب می توانند به سایت انجمن حرفه ای صنعت بیمه به نشانیwww.pii.ir (http://www.pii.ir/) مراجعه نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=145124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰