• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

دکتر بهاری فر در حاشیه افتتاح ساختمان جدید شعبه مشهد عنوان کرد:سیاست کاری شرکت بیمه حکمت صبا شعبه محوری است

  • کد خبر : 144800
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
دکتر بهاری فر در حاشیه افتتاح ساختمان جدید شعبه مشهد عنوان کرد:سیاست کاری شرکت بیمه حکمت صبا شعبه محوری است
دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا ضمن افتتاح ساختمان جدید شعبه مشهد ، با حضور در جمع کارکنان شعبه و نمایندگان فروش استان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت و نقش کلیدی شعب در موفقیت شرکت تاکید کرد که با اجرای سیاست شعبه محوری ، اختیار عمل و مسئولیت بیشتری به شعب واگذار خواهد شد تا بتوانند با توجه به نیازها و شرایط بومی و محلی ، خدمات بهتر و سریع تری را به مشتریان به خصوص جامعه سهامداری ارائه دهند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، دکتر بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت با اشاره به اینکه درگذشته بیش از ۸۳ درصد پرتفوی شرکت در بخش های ثالث و درمان اختصاص داشته است ، اظهار داشت : با اتخاذ تدابیر جدید و اصلاح ترکیب پرتفوی شرکت ، موفق شدیم جلوی تمدید قراردادهای زیانده را گرفته و به سمت فعالیت های سودآورتر حرکت کنیم . ایشان با بیان اینکه در صنعت بیمه باید هرروز یاد بگیریم ، بر لزوم یادگیری مستمر و به روز رسانی دانش کارکنان تاکید نمود.
مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با اشاره به تعداد بالای سهامداران شرکت ، گفت : امروز شرکت بیمه حکمت صبا بالاترین تعداد سهامدار را در بین نیروهای مسلح را داراست و ارتش جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد . سهامداران ما صبور و قدرشناس هستند و ما باید اعتماد این سرمایه های ارزشمند را جلب و رضایتمندی آنها را افزایش دهیم . ایشان در ادامه افزود : برای جلب اعتماد سهامداران و موفقیت در بازار رقابتی بیمه می بایست چابک بشویم و این چابکی زمانی اتفاق می افتد که دانش بیمه ای داشته باشیم و همه ارکان شرکت باید خودشان را به دانش بیمه مجهز نمایند .
دکتر حجت بهاری فر ضمن اشاره به ترکیب جدید اعضای هیات مدیره و ابراز رضایت از این ترکیب گفت : هیات مدیره جدید ترکیبی از افراد با تجربه و کارآمد است که در راستای بهبود عملکرد و ارتقای جایگاه شرکت بیمه حکمت صبادر صنعت بیمه صورت گرفته است . از سوی دیگر مصوبه مهمی در شورای عالی بورس به تصویب رسید که بر اساس آن ، سهام بانک سپه به ارتش جمهوری اسلامی ایران منتقل خواهد شد. با اجرایی شدن این مصوبه ، ارتش مالکیت بیش از ۶۰درصد از سهام بیمه حکمت صبا را در اختیار خواهد گرفت .
دکتر بهاری فر در ادامه افزود : این تغییرات تنها آغاز راه است و برای رسیدن به اهداف بلندمدت شرکت نیازمند تلاش جمعی همه همکاران هستیم . اگر بخواهیم به جای مناسب برسیم همه باهم باید رشد کنیم.ایشان با تاکید بر اهمیت نقش شعب در موفقیت شرکت و اینکه سیاست کاری شرکت شعبه محوری خواهد بود اظهار داشت : از این پس تصمیم گیری ها و اجرای برنامه ها در سطح شعب بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و به این ترتیب می توانیم نیازهای مشتریان را به صورت دقیق تر پاسخ دهیم.مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا در پایان بر اهمیت همکاری و همدلی همه کارکنان در دستیابی به اهداف شرکت تاکید کرد و گفت : با توجه به نگاه نو و سیاست ها و استراتژی های جدید ، انتظار داریم در پایان سال۱۴۰۳ و سال های آینده شاهد رشد قابل توجه سودآوری شرکت باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=144800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.