• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0
احمدزاده در همایش فصلی مدیران عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس:

بوعلی، در این سال‌ها بیش از بودجه ساخت یک پتروشیمی، سود ساخته است/ امسال ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی مجتمع محقق می‌شود

  • کد خبر : 144705
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
بوعلی، در این سال‌ها بیش از بودجه ساخت یک پتروشیمی، سود ساخته است/ امسال ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی مجتمع محقق می‌شود
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در همایش فصلی مدیران عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس پیش‌بینی کرد در سال جاری ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی مجتمع محقق شود.

به گزارش تجارت آوا، دکتر سید محمد احمدزاده در این همایش با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت اظهار داشت: سرمایه‌هایی ملی در اختیار ماست و ما موظف به تولید و سودآوری برای کشور هستیم. در پتروشیمی بوعلی سینا هدفمان را افزایش سودآوری تعیین کردیم و از سال ۹۸ سود بوعلی از ۲۰۰ میلیارد تومان با طی روند صعودی به بیش از ۱۰ همت در سال ۱۴۰۲ رسیده است و هم‌زمان ارزش سهم ما در بازار سرمایه روند صعودی طی کرده است.

وی افزود: تنها ۴۰ درصد خوراک پتروشیمی بوعلی سینا از شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب از طریق خط لوله تأمین، و مابقی از طریق کشتی به مجتمع انتقال داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در ادامه با اشاره به ظرفیت اسمی و شکستن رکوردهای تولید در این شرکت تصریح کرد: ظرفیت نصب شده تولید در مجتمع ۱.۷ میلیون تن است، اما طی سالیان گذشته همواره بیش از ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی تولید کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم امسال بار دیگر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی برسیم.

احمدزاده در همایش فصلی مدیران عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس ادامه داد: هرچه تولید می‌کنیم را به فروش می‌رسانیم که بخشی از فروش به‌صورت زمینی به مقصد کشورهای همسایه است و با افزایش تولید به بیش از ظرفیت اسمی و فروش مناسب، سال گذشته درآمد ۵۳ هزارمیلیاردی را محقق کردیم.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره پتروشیمی بوعلی سینا در ادامه میزان درآمد «بوعلی» در ۵ماهه سپری شده سال جاری را ۲۷ همت اعلام کرد و با اشاره به افزایش دلاری درآمد یادآور شد: کل ارزش سرمایه پتروشیمی بوعلی سینا حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار است که ما تنها در سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیون دلار سود محقق کرده‌ایم و در این سال‌ها بیش از یک مجتمع «بوعلی» سود ساخته‌ایم.

منبع: ایپنا

http://tejaratava.ir/?p=144705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.