• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

انجام بزرگترین تأمین مالی جمعی بازارسرمایه توسط «آی بی کراد»

  • کد خبر : 144682
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
انجام بزرگترین تأمین مالی جمعی بازارسرمایه توسط «آی بی کراد»
اولین پویش تامین مالی جمعی پانصد میلیارد ریالی شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا از بستر سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد iBCrowd شرکت تأمین سرمایه تمدن با موفقیت انجام شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد موفق شد در مدت زمان کوتاهی سرمایه مورد نیاز شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا به مبلغ پانصد میلیارد ریال را تأمین نماید تا بدین ترتیب بزرگترین تأمین مالی جمعی از طریق بازار سرمایه کشور تاکنون را رقم بزند.

واسطه‌گری پلتفرم‌هایی که تملک آنها در اختیار نهادهای مالی موفق است، خاطر طرفین سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر را از ابتدا تا پایان مدت طرح از حیث جمع‌آوری سرمایه مورد نیاز، نظارت  و تضمین سودآوری آسوده می‌سازد.

در این میان تأمین سرمایه تمدن مالک پلتفرم آی‌بی‌کراد که بزرگترین و اثرگذارترین سکوی بازار تأمین مالی جمعی کشور محسوب می‌شود، با رویکردی مسئولانه همواره تلاش می‌کند تا نرخ تأمین مالی صنعت کرادفاندینگ را در محدوده منصفانه تعیین نماید تا علاوه بر کمک به رشد تولید کشور از طریق تأمین مالی بنگاه‌های  کوچک ، پایداری سودآوری و کاهش ریسک نکول را برای سرمایه‌گذاران تضمین نماید.

بنابر این گزارش؛ صنایع لاستیکی پارمیدا جزو شرکت‌های فرعی شرکت گروه تولیدی و صنعتی آذین خودرو است و از جمله محصولات این شرکت می‌توان به تولید انواع نوارهای لاستیکی (نوار درب پژو، نوار صندوق عقب و نوار آبرو کنار سقف) خودرو اشاره کرد. دوره سرمایه‌گذاری این طرح ۱۲ ماه است که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه‌گذاری پرداخت خواهد شد. حداقل سرمایه‌گذاری در این طرح ۱۰ میلیون تومان و حداکثر ۲٫۵ میلیارد تومان بود و دوره جمع‌آوری وجوه سرمایه‌گذاری ۱۴روز تعیین شده بود. پیش‌بینی نرخ سود مشارکت در این طرح ۳۴ درصد سالیانه می‌باشد که به صورت فصلی به سرمایه‌گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانکی می‌باشد.

شایان ذکر است، از بستر سکوی تامین مالی جمعی آی‌بی‌کراد شرکت تامین سرمایه تمدن از زمان شروع فعالیت تا به امروز حدود ۲٫۷ همت تامین مالی موفق صورت گرفته و طرح‌های دیگری نیز در دست بررسی  وانتشار است. آی‌بی‌کراد از نگاه سرمایه‌گذاران پلتفرم جذابی بوده و حدود ۶ هزار نفر اشخاص حقیقی به این پلتفرم مراجعه و اقدام به سرمایه‌گذاری نموده‌اند.

سرمایه‌گذاران برای مشارکت در طرح‌های آی‌بی‌کراد و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی‌بی‌کراد و یا شعب سوپر مارکت‌های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن در سراسر کشور مراجعه نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=144682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.