• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
1

هادی جانشین خود را معرفی کرد

  • کد خبر : 143092
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
هادی جانشین خود را معرفی کرد
هادی جانشین خود را معرفی کرد.

بنا به گزارش روابط عمومی، هیات مدیره بیمه باران، در جلسۀ امروز خود، با تقدیر از آقای هادی از دوران قبل از تاسیس بیمه باران تا به امروز، محمدمهدی نیری را  به بیمه مرکزی ج.ا.ایران برای طی مراحل اداری مربوط معرفی کرده است؛ بنا به اساسنامه شرکت سید افضل موسوی به عنوان عضو منتخب هیات مدیره، عهده‌دار اداره شرکت تا تایید صلاحیت مدیر عامل خواهد بود.
در این جلسه، همچنین سیدافضل موسوی، با تقدیر از زحمات آقای هادی اظهار داشت: تاسیس و شکل‌گیری بیمه باران در دوران مدیرعاملی ایشان صورت گرفت لذا حس حمایتگری به این شرکت همواره در وجود ایشان زنده خواهد بود.
وی افزود: هدف از این جابجایی تنها ایجاد فضای جدید برای پیشبرد اهداف شرکت است و مجموعه بیمه باران همچنان بر بهره بردن از اندیشه‌ها و برنامه‌ها و دانش هادی، مصر است.

بیمه باران در انتهای سال ۱۳۹۸ تاسیس و در اوایل سال ۱۳۹۹ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی ج.ا.ایران را دریافت کرد. بیمه ترنم باران، از انواع بیمه­‌های به شرط حیات، بیمه‌­ای است که باران  با آن شناخته شد و حرف تازه­‌ای بود در بیمه­‌های زندگی با ماهیت سرمایه­‌گذاری،  که بیمه­‌گذاران را از مزایای محاسبات بیمه­‌ای و سرمایه­‌گذاری در قالب سرمایه پایان دوره و یا مستمری برخوردار می­کرد؛ این شرکت از  ابتدای سال جاری نیز بیمه‌­های مستمری با شاخص تورم را به بازار بیمه معرفی کرده است.

بیمه باران از ابتدای فعالیت تا کنون بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال حق­بیمه در انواع بیمه­‌های زندگی تولید حق­بیمه داشته و بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه بدست آمده ناشی از سرمایه­‌گذاری حق­‌بیمه بیمه­‌نامه­‌های به شرط حیات، عمر و سرمایه‌­گذاری و مستمری (آنی و با فاصله) به بیمه­‌گذاران خود پرداخت کرده است. در این دوره زمانی خسارت پرداخت شده به بیمه­‌گذاران از بابت بیمه­‌های فوت، حادثه و امراض خاص ۲۱ میلیارد ریال بوده است.

http://tejaratava.ir/?p=143092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰