• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
2

موفقیت پتروشیمی نوری در ممیزی مراقبتی ایزو ۲۶۰۰۰

  • کد خبر : 143024
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
موفقیت پتروشیمی نوری در ممیزی مراقبتی ایزو ۲۶۰۰۰
در بررسی‌های به عمل آمده از سوی سازمان بین‌المللی استاندارد ایزو، عملکرد شرکت پتروشیمی نوری در ممیزی مراقبتی ایزو ۲۶۰۰۰ موفق ارزیابی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، در ممیزی مراقبتی که توسط کارشناسان سازمان بین‌المللی استاندارد ایزو انجام شد، عملکرد شرکت پتروشیمی نوری در بخش مسئولیت‌های اجتماعی فراتر و یا منطبق با استانداردهای تبیین شده‌ی این سازمان تشخیص داده شده و موفق ارزیابی شد.
ایزو ۲۶۰۰۰ توسط سازمان بین‌المللی استاندارد ایزو و برای توجه دادن شرکت‌ها و سازمان‌های جهانی به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی طراحی و تدوین شده و همه ساله عملکرد شرکت‌ها و سازمان‌ها را در حوزه‌های مختلفِ مسئولیت‌های اجتماعی مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهد.
محیط زیست، پاسخگویی، احترام به ذینفعان، شفافیت، احترام به حاکمیت قانون، احترام به قوانین بین‌المللی و احترام به حقوق بشر از مهمترین اصولی هستند که در ایزو ۲۶۰۰۰ مورد توجه و تأکید قرار می‌گیرند. رفتار مسئولانه‌ی شرکت‌ها و سازمان‌ها با ذینفعان و جامعه‌ی پیرامونی و انطباق عملکرد آنها با استانداردهای تبیین شده در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی از دیگر موارد مورد توجه در استاندارد جهانی ایزو ۲۶۰۰۰ به شمار می‌روند.
بر اساس گزارش سرممیز استاندارد مراقبتی ایزو ۲۶۰۰۰ در جلسه‌ی اختتامیه‌ی این ممیزی، با توجه به سازماندهی مناسب، تقویت فرایندهای داخلی، برنامه‌ریزی‌های مطلوب و مدون در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین توجه ویژه‌ی شرکت پتروشیمی نوری به کمک به رفاه جامعه، عملکرد شرکت پتروشیمی نوری در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در همه‌ی بخش‌ها، منطبق با استانداردهای آن سازمان تشخیص داده شده و موفق ارزیابی شد.

http://tejaratava.ir/?p=143024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰