• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
0

تاکید بر ارتقاء تولید و بهبود فرآیندهای عملیاتی با تمرکز بر راه اندازی مجدد سلول های احیاء آلومینیوم

  • کد خبر : 142994
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
تاکید بر ارتقاء تولید و بهبود فرآیندهای عملیاتی با تمرکز بر راه اندازی مجدد سلول های احیاء آلومینیوم
مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب طی بازدید از واحدهای مختلف کارخانه، بر لزوم تسریع در راه اندازی سلول های احیا که بر اثر قطعی برق تابستان امسال از مدار تولید خارج شده اند، تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، مهندس مهدی زحمتکش، ضمن بررسی وضعیت فعلی سلول‌های احیا و شنیدن گزارش‌های فنی مدیران و کارشناسان زیربط، از اهمیت بالای بازگرداندن سریع این سلول‌ها به چرخه تولید سخن گفته و اظهار داشت که این اقدام نه تنها در راستای استمرار در تولید همینطور جلوگیری از کاهش ظرفیت تولید مجتمع می باشد، بلکه در کاهش هزینه‌های ناشی از توقف تولید نیز نقش بسزایی دارد. وی ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران برای مدیریت بحران کنونی و تداوم تولید، بر اهمیت کار تیمی و همدلی تمامی واحدهای صف و ستاد در مواجهه با چالش‌ها تأکید و ابراز امیدواری کرد که مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با اتکا به همت، دانش و تخصص نیروی انسانی خود، قادر به عبور از تمامی موانع و دستیابی به اهداف بلندمدت ترسیم شده خواهد بود.

مهندس زحمتکش با اشاره به اینکه تجهیزات و زیرساخت‌های کارخانه نقش مهمی در ارتقاء کیفیت و بهره‌وری تولید دارند، افزود که اجرای دقیق برنامه‌های نت پیشگیرانه می‌تواند از بروز مشکلات جدی و توقف‌های غیرمنتظره در خطوط تولید جلوگیری کند. بر همین اساس ایشان بر لزوم تدوین و اجرای برنامه‌های نت مبتنی بر استانداردهای بین‌المللی و به‌روز اشاره کرده و از مدیران خواست تا نظارت مستمر و موثری بر اجرای این برنامه‌ها داشته باشند. آقای مهندس زحمتکش همچنین از تمامی همکاران خواست تا با جدیت و دقت، در راستای حفظ و ارتقای کیفیت تولید به افزایش رقابت‌پذیری مجتمع در بازارهای داخلی و بین‌المللی کمک نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=142994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.