• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
1

بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز در جهت بهینه‌سازی خدمات بازار سرمایه

  • کد خبر : 142973
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز در جهت بهینه‌سازی خدمات بازار سرمایه
رویکرد هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی توسعه‌دهندگان در کنار بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز می‌تواند منجر به خلق فرصت‌های جذاب در بازارهای مالی شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، هادی بهزادی مشاور توسعه کسب و کار تأمین سرمایه تمدن درباره اهمیت بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز (Open Innovation/Open API) در فعالیت‌های تأمین کنندگان خدمات در بازار سرمایه از جمله شرکت‌های تأمین سرمایه‌ گفت: امروزه با نگاه به بهره‌گیری از مدل نو‌آوری باز می‌توان از ظرفیت‌ مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات در راستای هم‌افزایی و ایجاد خدمات بهینه برای مشتریان استفاده نمود.

وی افزود: مدل نوآوری باز اخیراً بصورت گسترده‌ای مورد استقبال توسعه‌دهندگان از جمله بانک‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه‌ قرار گرفته است که می‌توان از این امکانات در سفر مشتری (User Journey) برای توسعه و بهینه‌سازی خدمات استفاده نمود.

بهزادی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب و بالقوه تأمین سرمایه تمدن و رویکرد هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی(Integration) در این شرکت ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم با اتکا به آنها خدمات جذابی را به مشتریان در بازارهای مالی ارائه دهیم.

http://tejaratava.ir/?p=142973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.