• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
0

پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

  • کد خبر : 142344
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، روز کارمند و هفته دولت را به همه کارمندان پرتلاش و متعهد و دولتمردان تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، روز کارمند و هفته دولت را به همه کارمندان پرتلاش و متعهد و دولتمردان تبریک گفت.

 محمدرضا دانیاری با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت و شهید جمهور، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به ویژه کارکنان سخت‌کوش شرکت لوله سازی اهواز تبریک گفت.

متن پیام مهندس محمدرضا دانیاری بدین شرح است:

گام‌هایی که برداشته شد، راه سختی که پیش روست 

دوم تا هشتم شهریور هر سال یادآور تلاش‌های خادمانی که بی‌هیچ چشمداشتی و بی‌وقفه از دهه‌های پیش تاکنون برای اعتلای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و تعالی و تامین رفاه و امنیت و صلح  مردمان این سرزمین کوشیده‌اند؛ دولتمردانی که از هر طیف و جناحی پای کار آمدند تا با وجود تمامی سختی‌ها و کمبودها، کام ملت به تلخی نگراید. 
این هفته بدان سبب به عنوان هفته دولت نامگذاری شد که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند و دولت آیت‌الله شهید رئیسی نمونه بارز و مصداق عینی این چنین دولتی بود. دولتی که نام خود را مردمی نهاد، برای مردم کوشیدند و رئیس دولتش در راه مردم هم به شهادت رسید.
آن آیت‌الله شهید کوشید تا با شستن از غبار ناعدالتی‌ها در جامعه، آن را صیقلی دوباره دهد و مردمان این سرزمین طعم عدالت را بیش از پیش بچشند؛ ملتی که بعد از شهادت آن رئیس عزیز هرگز خدماتی که انجام شد را به فراموشی نسپرده‌اند و نمی‌سپارند. 
و امروز دولت چهاردهم تشکیل شده تا ادامه دهنده راه شهید رئیسی و الگوی خود شهیدان رجایی و باهنر باشد. 
اینجانب ضمن تبریک مجدد به مناسبت انتخاب آقای دکتر مسعود پرشکیان و تسلیت دوباره برای شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و شهدای دولت، انتظار می‌رود که دولت همچون سال‌ها و دهه‌های گذشته با پیروی از الگوی دولت شهیدان رجایی و باهنر بیش از پیش برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه و اجرایی کردن تمامی موارد و مفاد آن دشت از هیچ تلاشی برندارد.
گام‌های زیادی برداشته شد اما سختی راه همچنان پابرجاست و پیمایش این راه دولتمردانی را می‌طلبید که عزم خود را راسخ کرده و برای تامین معیشت مردمان ایران زمین و رشد و اعتلای نظام برحق جمهوری اسلامی از هیچ کوششی مضایقه نکند و دولت مردمی سیزدهم ثابت کرد رجایی وار و باهنرگونه پای کار است و تا تحقق تمامی برنامه‌هایش از کار دست نخواهد کشید.
از دولت وفاق ملی آقای دکتر پزشکیان هم می‌خواهیم هفته دولت امسال را که نخستین هفته خادمان این دولت برای مردم است سرمنشاء خیرات و برکات خود برای ملت شریف ایران عزیز قرار دهد.

http://tejaratava.ir/?p=142344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰