• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
0

سود صندوق گنجینه زرین شهر پرداخت شد

  • کد خبر : 142242
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
سود صندوق گنجینه زرین شهر پرداخت شد
سود دوره یک ماهه منتهی به 31مردادماه صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر معادل 25.1درصد روز5 شنبه اول شهریور ماه 1403به حساب سرمایه گذاران این صندوق واریز شد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر یکی از بزرگترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه تحت مدیریت شرکت تأمین سرمایه تمدن فعالیت می کند . دوره های پرداخت سود در این صندوق به صورت ماهانه و تاریخ اعمال سود صندوق پایان هر ماه است. سرمایه گذاران این صندوق می توانند با فعال سازی گزینه‌ی صدور از محل سود میزان سود دریافتی از این صندوق را تا ۲۸٫۱درصد افزایش دهند .

صندوق‌ درآمد ثابت گنجینه زرین شهر با ارزش خالص دارایی نزدیک به۵۱۵هزار میلیارد ریال بهترین عملکرد را در میان تمامی صندوق‌های درآمد ثابت  داشته است. تقریبا ۷۰درصد دارایی تحت مدیریت این صندوق‌ در اوراق بهادار و سپرده‌های بانکی سرمایه گذاری شده  و ۳۰ درصد باقی مانده را در سهام و دیگر اوراق مشارکت سرمایه گذاری به همین دلیل سرمایه گذاری در این صندوق‌، پایین‌ترین ریسک را برای افراد فراهم کرده است .

شایان ذکر است ، صندوق‌های سرمایه گذاری در شرایط مختلف اقتصادی، راندمان متفاوتی را از خود به‌جا می گذارند. زمانی که بهره بانکی پایین است و شاخص بورس در جهت مثبت حرکت می‌کند، صندوق‌های سهامی، مختلط و جسورانه بهترین بازدهی را دارند. در مواقع بحران جهانی که اونس طلا رو به بالا است، صندوق با پشتوانه طلا می‌تواند بازدهی بیشتری نصیب افراد کند. اما در شرایط رکود حاکم باشد ، صندوق‌های درآمد ثابت بهترین انتخاب هستند. سود بیشتر از سپرده بانکی، سهولت در سرمایه گذاری، عدم وجود نرخ شکست سود ، تضمین نقد شوندگی و نقد شوندگی بسیار بالا از عوامل مهم در انتخاب این نوع صندوق‌ها جهت سرمایه گذاری است.

سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین آی بی شاپ به آدرس www.ibshop.ir امکان پذیر است .

http://tejaratava.ir/?p=142242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.