• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
0

اولین جلسه شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل جدید برگزار شد

  • کد خبر : 142236
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
اولین جلسه شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل جدید برگزار شد
اولین جلسه شورای مدیران صندوق قرض‌الحسنه شاهد با حضور دکتر اسلام کریمی، مدیران ستادی و روسای مناطق تهران بزرگ و شهرستان‌های تهران در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، اولین جلسه شورای مدیران صندوق قرض‌الحسنه شاهد در دوره مدیریت جدید دکتر کریمی به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره با حضور مدیران ستادی و مناطق تهران بزرگ و  شهرستان‌های استان تهران در سالن شهدای سلامت صندوق برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر کریمی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره با تقدیر از زحمات حدودا ۸ ماهه دکتر محمود  تبریزی در مدیریت صندوق به تغییرات در سطح مدیران ستادی اشاره و آن را امری طبیعی در مسیر تحول سازمانی عنوان کرد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد با تقدیر از آقایان رضایی عابد، نیکخواه و هاشمی طی دوران مدیریت خود در مدیریت های فناوری اطلاعات، مالی و  سرمایه انسانی برای آقایان احمدی و جعفری و همچنین سرکار خانم دادقانی در مسئولیت‌های خود آرزوی موفقیت کرد.

دکتر کریمی در ادامه افزود: همه ما در هر جایگاهی باید درک کنیم که خادم مردم هستیم، به ویژه در نهاد مقدسی چون بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان‌های وابسته به آن که مدال افتخار خادمی خانواده‌های معظم و معزز شهداء و ایثارگران را بر عهده دارد.

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه شاهد اظهار کرد: ان‌شاءالله به مانند دوره قبلی که توفیق خدمت در این جایگاه را داشتم سعی می‌کنم با همکاری همه شما مدیران و کارکنان خدوم از طریق برگزاری جلسات هم اندیشی در سطوح مدیران و کارشناسان ستادی، روسا و کارشناسان مناطق و بانکداران اجرایی سراسر کشور در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف اقدام کنیم.

دکتر کریمی در ادامه موضوع مهم این روزهای صندوق را صف پرداخت تسهیلات عنوان کرد که باعث بروز مشکلاتی شده و در این خصوص گفت: ان‌شاءالله به زودی با هم اندیشی و برنامه ریزی سعی خواهیم کرد به مانند سال‌های گذشته در سریع‌ترین زمان ممکن تسهیلات درخواستی اعضاء را پرداخت نماییم تا بتوانیم ضمن جلب رضایت حداکثری موجبات رفع برخی مشکلات جامعه هدف را فراهم آوریم.

در ادامه این نشست مدیران ستادی و روسای مناطق تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران گزارشی از وضعیت حوزه ماموریتی خود ارائه و پیشنهاداتی در راستای بهبود کیفیت خدمات مطرح کردند.

http://tejaratava.ir/?p=142236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.