• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
1
معاون بیمه های زندگی بیمه ایران:

طرح جدید بیمه زندگی مستمری نهایی شد

  • کد خبر : 141111
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
طرح جدید بیمه زندگی مستمری نهایی شد
معاون بیمه های زندگی بیمه ایران گفت: طرح جدید بیمه‌های عمر و زندگی بیمه ایران در قالب بیمه های مستمری در مرحله نهایی قرار گرفت.

محمد رضا موحد در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس ، بانک و بیمه در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران با بیان مطلب اظهار داشت:  طرح جدید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ایران در صنعت کشور منحصر به فرد است و حاصل چهار سال کار تحقیقاتی از سوی طراح و اکچوئر طرح می باشد
موحد با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم طرح دومی هم در زمینه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری تا پایان سال ارایه دهطرح جدید بیمه زندگی مستمری نهایی شدیم، گفت؛ برنامه تدوینی در بخش بیمه های زندگی، حرکت به سمت الکترونیکی کردن تمامی فرایند های صدور، وام، خسارت و بازخریدی است و اقدامات موثری تا کنون انجام شده است که بیمه گذاران بجای مراجعه حضوری از سامانه ایران من جهت بر طرف نمودن نیازهای خود بهره مند شوند.
وی با اشاره به عدم توسعه بیمه‌های زندگی در کشور اظهار داشت: بیمه عمر با فرهنگ صحیحی از ابتدا ترویج نشده است و همیشه به وجه پس‌اندازی آن تاکید شده و نیاز و گستردگی پوشش های تکمیلی در فروش و معرفی این بیمه ها مورد توجه قرار نگرفته است.
موحد از شبکه گسترده نمایندگی بیمه ایران درخواست کرد در بازاریابی و معرفی بیمه‌های عمر نگاه ویژه‌ای برای پوشش‌های تکمیلی قائل شوند و ادامه داد: به بیمه عمر نباید صرفا نگاه بانکی داشت و این رویکرد را باید در مردم تغییر دهیم.
موحد ادامه داد: با سود قطعی حاصل از سرمایه‌ گذاری‌های بیمه‌های زندگی که در سال گذشته ۲۷ درصد بوده است، اگر بخواهیم صرفا نگاه پس اندازی هم داشته باشیم بیمه‌های عمر بیمه ایران از سپرده‌گذاری در بانک جلوتر و بهتر بوده است.
معاون بیمه های زندگی بیمه ایران در ارتباط با رقابت پذیری بیمه‌های عمر و زندگی بیمه ایران با سایر شرکت‌های بیمه بیان داشت: با توجه به تغییراتی که در بیمه‌های زندگی عمر صورت پذیرفته است، این بیمه نامه کاملا رقابت پذیر است و سیاست ما به جای تغییر طرح‌های جاری، تلاش در جهت ارایه طرح‌های جدید می‌باشد.
موحد در پایان از نمایندگان درخواست کرد تا از فرصت باقیمانده تا پایان مرداد ماه برای جشنواره ستارگان فروش استفاده کنند و اظهار داشت: در این جشنواره شبکه نمایندگی تنها از مزیت جوایز  بهره مند نخواهد شد و امتیازهای دیگری نیز برای آنها در نظر داریم.

http://tejaratava.ir/?p=141111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰