• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
0

بیمه آسیا در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی طرح جدید مستمری را ارائه کرد

  • کد خبر : 140935
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
بیمه آسیا در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی طرح جدید مستمری را ارائه کرد
بیمه آسیا، طرح جدید بیمه‌ مستمری مادام العمر “رایان” را در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) عرضه کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، کارشناسان بیمه های زندگی در غرفه اختصاصی بیمه آسیا در سالن شش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی( بورس، بانک و بیمه) طرح جدید بیمه مستمری مادام العمر “رایان” را به بازدید کنندگان معرفی کردند.
بنابر این گزارش، غرفه بیمه آسیا در این نمایشگاه پذیرای مدیران و کارشناسان صنعت بیمه، بانک و سایر سازمان های اقتصادی و خدماتی کشور بود.
درطول برگزاری نمایشگاه صنعت مالی کشور، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با حضور در غرفه این شرکت، میزبان مدیران بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه بود و در این دیدار ها موضوعات مختلف صنعت بیمه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. وی همچنین با هیات همراه از غرفه های بیمه مرکزی و شرکت های بیمه بازدید کرد و با مدیران آنان گفتگو نمود.
بر اساس این گزارش، سید مهدی صادقی و فرامرز خجیر اعضای هیات مدیره، بهروز ناظمی معاون امور استان ها و شبکه فروش، محمد افتخاری معاون مالی و اقتصادی و تنی چند از مدیران و کارشناسان این شرکت و شبکه فروش، در غرفه بیمه آسیا در نمایشگاه صنعت مالی، حضور یافتند.
این گزارش می افزاید، امسال در غرفه بیمه آسیا دو محصول جدید بیمه نامه مستمری مادام العمر “رایان”  و سامانه ” آسیا سلامت ” با موضوع پرداخت آنلاین خسارت بیمه های درمان به بازدید کنندگان عرضه شد.
 گفتنی است، کارشناسان رشته های مختلف بیمه ای در غرفه اختصاصی بیمه آسیا  در سالن شش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی به مدت چهار روز از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۵ پاسخگوی بازدید کنندگان از غرفه بودند.

http://tejaratava.ir/?p=140935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰