• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
0

ثبت لحظات ناب خدمت به زائران حسینی برگزاری جشنواره رسانه‌ای «در قاب اربعین» در پست بانک ایران

  • کد خبر : 140923
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
ثبت لحظات ناب خدمت به زائران حسینی برگزاری جشنواره رسانه‌ای «در قاب اربعین» در پست بانک ایران
پست بانک ایران در اقدامی شایسته، جشنواره رسانه‌ای «در قاب اربعین» را با هدف ثبت و مستندسازی تجربیات کارکنان خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برگزار می‌کند. این جشنواره که با محوریت توزیع ارز اربعین توسط پست بانک در سراسر کشور برگزار می‌شود، فرصتی است تا کارکنان این بانک، روایت‌های شخصی و تجربیات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارند.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند با ارسال عکس‌ها، فیلم‌ها و دل‌نوشته‌های خود، گوشه‌ای از شور و حال اربعین را در باجه‌ها و شعب پست بانک به تصویر بکشند. جشنواره در دو بخش کارکنان شعب و مسئولین باجه‌ها و واحدهای روابط عمومی استانی برگزار خواهد شد.
این جشنواره با هدف ثبت تجربیات کارکنان پست بانک، افزایش آگاهی عمومی نسبت به خدمات این بانک در ایام اربعین، ایجاد بستری برای تعامل و همدلی بین کارکنان و زائران، تقویت روحیه همکاری و مشارکت در بین کارکنان، ترغیب کارکنان به تولید محتوای خلاقانه و باکیفیت، شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوای رسانه‌ای و نمایش دستاوردها و خدمات پست بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود.
مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۸ شهریور ماه خواهد بود و پس از آن داوری آثار به مدت هفت روز در بازه زمانی ۹ لغایت ۱۵ شهریور ماه انجام شده و از آثار برگزیده در جشن روز باجه‌های پست بانک تقدیر خواهد شد.
پست بانک ایران با برگزاری این جشنواره، علاوه بر ثبت لحظات ناب خدمت به زائران حسینی، گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ اربعین و تقویت روحیه خدمت‌رسانی در بین کارکنان خود برداشته است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سایت جشنواره به آدرس https://B2n.ir/PB_arbaein مراجعه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=140923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰