• امروز : یکشنبه - ۷ مرداد - ۱۴۰۳
0

پتروشیمی شازند، صادر کننده نمونه استان مرکزی در سال ۱۴۰۲ شد

  • کد خبر : 138432
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
پتروشیمی شازند، صادر کننده نمونه استان مرکزی در سال ۱۴۰۲ شد
عصر روز شنبه ۶ مرداد ماه در آیین تجلیل از صادر کنندگان نمونه سال ۱۴۰۲ استان مرکزی در سالن پروین اعتصامی هتل امیرکبیر از شرکت پتروشیمی شازند بعنوان صادرکننده نمونه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند؛ روز شنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ در آئین تجلیل از صادرکننده برتر استان مرکزی با شعار صادرات پایدار؛ محور توسعه، از ۲۴ صادر کننده در حوزه های مختلف تقدیر به عمل آمد.

شرکت پتروشیمی شازند تولید کننده متنوع ترین محصولات پلیمری و شیمیایی نیز به عنوان صادر کننده نمونه استان مرکزی در سال ۱۴۰۲ معرفی شد و مهندس ساکی معاون تولید و رئیس مجتمع تقدیر نامه و تندیس صادرکننده نمونه را از استاندار مرکزی دریافت نمود.

لازم به ذکر است شرکت پتروشیمی شازند با وجود افزایش شدید تکالیف فروش داخلی و تامین نیازهای کشور در سال ۱۴۰۲ موفق شد بالغ بر ۲۰۰ میلیون یورو صادرات را در کارنامه خود ثبت کند.

صادرات محصولات پتروشیمی شازند به عنوان تولید کننده متنوع ترین محصولات پلیمری و شیمیایی به کشورهایی چون ازبکستان، افغانستان، اسپانیا، هند، امارات، ایتالیا، اندونزی و … صادر می شود و این محصولات از بالاترین کیفیت و استانداردهای بین المللی برخوردار می باشد.

http://tejaratava.ir/?p=138432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰