• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

اولین نشست پروژه مشترک شرکت های ایریتک، فولاد کردستان و شرکای خارجی برگزار شد

  • کد خبر : 138246
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
اولین نشست پروژه مشترک شرکت های ایریتک، فولاد کردستان و شرکای خارجی برگزار شد
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برنامه افزایش ظرفیت تولید برق را با هدف جهش تولید و رشد اشتغال، در دست اجرا دارد. این شرکت پروژه های تولید برق را در قالب نیروگاه های سیکل ترکیبی و خورشیدی اجرایی می کند.

روز گذشته اولین نشست پروژه مشترک شرکت های ایریتک، فولاد کردستان و شرکای خارجی با هدف هماهنگی و پیشبرد فعالیت های اجرایی این پروژه برگزار شد. در این جلسه که با حضور نمایندگان ارشد این شرکت ها برگزار گردید، مسائل مهم پیرامون تسریع در فعالیت های مهندسی، صرفه جویی در زمان و آغاز هرچه سریعتر بخش اجرایی پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اولین نشست پروژه مشترک شرکت های ایریتک، فولاد کردستان و شرکای خارجی با حضور نمایندگان این شرکت ها از جمله دکتر مستقیمی مدیرعامل شرکت ایریتک، مهندس عبیری مدیر پروژه شرکت ایریتک، دکتر رستمی زاده سرپرست فولاد کردستان  برگزار شد.

در آغاز جلسه، مهندس عبیری در خصوص فعالیت های انجام گرفته توضیحاتی ارائه داد. سپس دکتر رستمی زاده از حضور کلیه ارکان پروژه تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه، دکتر مستقیمی مدیرعامل ایریتک با قدردانی از همکاری سازمان ها و مدیران شرکت های فولاد کردستان و شرکای خارجی به تشریح فعالیت های پیش رو پرداخت. وی بر اهمیت دوچندان این پروژه و تأمین بخش مالی آن تأکید کرد. همچنین به اهمیت پروژه قروه در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در استان کردستان اشاره نمود.

در مجموع این جلسه با هدف هماهنگی و پیشبرد هر چه سریعتر فعالیت های اجرایی پروژه مشترک سه شرکت ایریتک، فولاد کردستان و شرکای خارجی برگزار گردید.

http://tejaratava.ir/?p=138246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰