• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
3

برگزاری جلسات چهارشنبه‌های پاسخگویی در بیمه دی

  • کد خبر : 138118
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
برگزاری جلسات چهارشنبه‌های پاسخگویی در بیمه دی
جلسات چهارشنبه‌های پاسخگویی بیمه دی، با هدف پاسخگویی مستقیم و ارتقاء سطح خدمات پس از فروش به بیمه‌شدگان برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت با هدف پاسخگویی مستقیم به بیمه‌شدگان و ارتقاء سطح خدمات پس از فروش، طی جلسات ارتباطی و از طریق تماس تلفنی با بیمه‌شدگان، در جریان مسائل و مشکلات ایشان قرار گرفته و اقدام لازم نسبت به رفع این موارد را در دستور کار قرار می‌دهند.
طی این جلسات ارتباطی، مشتریان و ذی‌نفعان بیمه دی می‌توانند ساعت ۱۰:۰۰ صبح چهارشنبه‌ی هر هفته با سرشماره ۱۶۷۱ تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه با مدیران ارشد بیمه دی در میان بگذارند.
بر همین اساس مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی به همراه معاونین و مدیران ستادی امروز چهارشنبه ۳ مرداد‌ماه، از طریق تماس‌های تلفنی به استماع مسائل و مشکلات مشتریان پرداخت و پیگیری موارد مطروحه را خواستار شد.

http://tejaratava.ir/?p=138118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.