• امروز : پنج شنبه - ۲۸ تیر - ۱۴۰۳
1

در مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین به ازای هر سهم ۶۰ ریال سود تصویب شد

  • کد خبر : 137225
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
در مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین به ازای هر سهم ۶۰ ریال سود تصویب شد
مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین بعد از ظهر روز چهارشنبه 27 تیر 1403، به منظور استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به عملکرد سال 1402، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402با حضور 57.42 درصد سهامداران برگزار شد و با تصویب مجمع به ازای هر سهم 60 ریال سود نقدی میان سهامداران تقسیم می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت، عیسی شهسوار خجسته؛ رئیس هیأت مدیره بیمه نوین به‌ عنوان رئیس مجمع، مهدی نوش آبادی و مهدی کاظمی؛ به عنوان ناظران مجمع و همچنین شقایق دیلمی‌پور، مدیر مالی بیمه نوین به عنوان دبیر جلسه، توسط حاضران انتخاب شدند.

همچنین نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی مؤسسه حسابرسی فاطر و همکاران، نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ایران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین حضور داشتند.

پس از استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و پاسخ به موارد مطروحه سهامداران، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ توسط سهامداران به تصویب رسید.

در مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین سود قابل تقسیم از محل سود انباشته ۳۰۰ میلیارد ریال و به ازای هر سهم مبلغ ۶۰ ریال تصویب شد.

بر اساس این گزارش؛ در بخشی از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، گزارش عملکرد مالی شرکت که به استماع حضار رسید از رشد حق بیمه ۴۴٫۴۶ درصدی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته، کسب بیش از ۹۸ درصد از پرتفوی پیش بینی شده در بودجه مصوب هیأت مدیره، رشد ۲۳ درصدی درآمدهای سرمایه‌گذاری  شرکت، برخورداری از مشتریان حقوقی معتبر، حفظ قراردادهای کلان بیمه ای، ارائه طرح­های بیمه­ای  جدید و وجود نظام‌های نظارتی و کنترلی در شرکت به عنوان دستاوردها و نقاط قوت بیمه نوین در سال گذشته یاد شد.

شایان ذکر است؛ در پایان مجمع با رأی سهامداران، مؤسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی داریاروش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه اطلاعات نیز بار دیگر، به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شدند.

همچنین مبلغ ۵ میلیارد ریال به عنوان پاداش اعضای هیأت مدیره و مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به عنوان بودجه فعالیت‌های حوزه مسئولیت اجتماعی در نظر گرفته شد.

http://tejaratava.ir/?p=137225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰