• امروز : پنج شنبه - ۲۸ تیر - ۱۴۰۳
3

پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس بیمه البرز

  • کد خبر : 137218
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس بیمه البرز
وَ أَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسانِ إِلاَّ ما سَعى (39)

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ حْمَـنِ الرَّ حِیمِ
وَ أَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسانِ إِلاَّ ما سَعى (سوره نجم آیه ۳۹)
و این که برای انسان جز آنچه تلاش کرده،(بهره دیگری) نیست.

خانواده بزرگ بیمه البرز
سلام علیکم
تقارن ۲۸ تیر ماه سالروز تاسیس بیمه البرز و ماه محرم به عنوان پیام آور ایستادگی و آگاهی بخشی، یادآور درسی بزرگ از حادثه عمیق و ژرف عاشورا یعنی مسئولیت و وظیفه شناسی و به تبع آن خدمت صادقانه است.
به مصداق کلام امیرالمومنین علی(ع) “وَ إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَهٍ و َ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَهٌ وَ أَنْتَ مُسْتَرْعًى لِمَنْ فَوْقَکَ” آنچه از مسئولیت عهده دار می شویم بار امانتی است که صیانت از آن به منزله ی پاسداری از خون شهدا و آثار آن امید آفرینی در جامعه و همدلی برای استمرار تحول است.
اینک خرسندیم که با تعامل و همگرایی روز افزون، نظاره گر فرارسیدن شصت و ششمین سالگرد تاسیس بیمه البرز هستیم و بی شک مسیر ماندگاری و پیشرفت البرز و رضایت مندی ذی نفعان آن با اتکاء بر سرمایه انسانی و شبکه فروش فهیم، دلسوز و متخصص برای همیشه هموار خواهد ماند.
بیمه البرز ورای پشتیبانی و آرامش آفرینی در جامعه، نقش اساسی دیگری در کُنشگری اقتصادی و تحقق شعار سال عهده دار است که بر آن شدیم پس از موفقیت در فروش بیمه زندگی شوکا با سهم ۲۲درصدی در پرتفوی سال گذشته و همچنین امکان سرمایه گذاری منابع مالی بیمه های زندگی در طرح های اقتصادی تولیدی، بیمه های زندگی پروژه محور را با هدف مشارکت مردم در تولید روانه بازار کنیم.
کسب جایگاه نخست موثرترین و سودآورترین شرکت بیمه ای، رتبه اول در ظرفیت مجاز نگهداری ریسک شرکت های بیمه خصوصی کشور و افزایش سرمایه شرکت با مدیریت صحیح ریسک، نوآوری در ارائه مدل های جدید بیمه های زندگی، راهبری صنعت بیمه در عرصه بین الملل از جمله بازار بیمه ای روسیه، تقویت بسترهای هوشمندسازی با بهره مندی از ظرفیت نخبگان داخلی و … از مهمترین دستاوردها در سال ۱۴۰۲ بود که تداوم این موفقیت ها مستلزم مشارکت فعالانه همکاران متعهد و شبکه فروش خلاق بیمه البرز است.
در سال جاری نیز با تکیه بر تجارب پیشین، در راستای چشم انداز شرکت “رهبر بخش خصوصی بازار بیمه و پربازده ترین شرکت درحوزه خدمات بیمه ای در ایران”و با شعار “متفاوت فکر می کنیم، متفاوت می اندیشیم ومتفاوت عمل می کنیم” پیش خواهیم رفت . اِن شاء الله

موسی رضایی میرقائد
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره

http://tejaratava.ir/?p=137218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰