• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
2

مجمع پتروشیمی ارومیه برگزار شد

  • کد خبر : 137182
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
مجمع پتروشیمی ارومیه برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی ارومیه منتهی به سال مالی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ امروز ۲۴ تیرماه برگزار شد

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی ارومیه (سهامی عام) منتهی به سال مالی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

این جلسه که با حضور سهامداران، اعضاء هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت، حسابرس و بازرس قانونی به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، سهامداران در جریان عملکرد شرکت در سال گذشته قرار گرفتند و‌سوالات خود را مطرح کردند.

اکبر اسمعیلی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی ارومیه پس از ارائه گزارش عملکردِ منتج به افزایش تولید، فروش و سود، خاطرنشان کرد: در سالجاری با بهره‌برداری از دو‌پروژه توسعه‌ای نیتروژن گوگردی و پلی آلومینیوم کلراید (PAC)، پتروشیمی ارومیه با محصولات جدیدِ ارزآور وارد بازار صادراتی می‌شود که بنفع سهامداران خواهد بود.

در ادامه این جلسه علیرضانژاد، نماینده گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس و رییس مجمع اظهار کرد: گزارش مدیرعامل پتروشیمی ارومیه نشان می‌دهد که اتفاقات خوبی در این شرکت رقم خورده و چشم‌انداز روشنی برای آن ترسیم شده است.

گفتنی است، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی ارومیه با گزارشی ‌بدون ایراد از سوی حسابرس قانونی به کار خود پایان داد.

http://tejaratava.ir/?p=137182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰