• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
0

سکه پارسیان آینده کودکان را طلایی می کند

  • کد خبر : 137165
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
سکه پارسیان آینده کودکان را طلایی می کند

طرح بیمه پارسیان، سرمایه‌گذاری بلند مدت برای کودکان است تا بتوانند با خیال آسوده تحصیل کنند، ازدواج کنند و حتی کسب و کار راه بیندازند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  کیوسک خبر، در سال‌های اخیر یکی از دغدغه‌های مردم سرمایه گذاری برای آینده بوده است. چراکه میزان تورم سالانه بیش از پس‌انداز آن هاست که بتوانند آینده فرزندان خود را تضمین کنند. از این رو، بیمه پارسیان طرحی را ارایه کرده است که بر مبنای همین دغدغه والدین می باشد.
طرح جدید سکه پارسیان افقی روشن برای دانش‌آموزان ترسیم نموده است. این طرح نه تنها سرمایه‌گذاری و پس‌انداز را به دانش‌آموزان می‌آموزد، بلکه مزایای بیمه‌ای نیز به همراه دارد.
در حال حاضر همه خانواده ها زیر پوشش یک نوع بیمه هستند اما همه این بیمه‌ها آورده‌ای برای بیمه‌گزاران ندارد‌ و نیازهای مقطعی آن ها را تامین می‌کند. به‌همین دلیل معرفی بیمه‌ای که بتوانند سرمایه‌گذاری کوچک را برای آن ها فراهم کند که فشار اقتصادی هم به آنها تحمیل نکند بسیار جذاب خواهد بود. سکه پارسیان طرحی است که نیاز‌های مالی آینده‌ کودکان را تامین می‌کند.
در سال‌های اخیر بسیاری از خانواده‌ها درآمد کارمندی را می‌بینند به همین دلیل قصد دارند درآمدی فراتر از حقوق کارمندی را برای فرزندان خود ایجاد کنند.
شرکت بیمه پارسیان، طراحی محصولات با توجه به نیازهای جامعه را از اصلی‌ترین رسالت‌های خود دانسته است. طرح سکه پارسیان که به تازگی به سبد بیمه‌ای محصولات این شرکت اضافه گردیده است، خدمتی نو از این شرکت پیشرو بیمه‌ای می‌باشد.
طرح سکه بیمه پارسیان، طراحی ویژه ای برای خانواده‌های برنامه‌ریز است. برای آنهایی که آینده دانش‌آموزان و فرزندانشان مهم است. از همین الان می‌توان، به نسبت تورم، هزینه ده سال آینده را برای یک زندگی متوسط برآورده کرد. حالا این هزینه‌ها می‌تواند شامل تحصیل، هزینه جهیزیه، هزینه مراسم ازدواج، راه‌اندازی یک کسب و کار، هزینه دانشگاه و… باشد.
حالا طرح سکه پارسیان به نسبت سن دانش‌آموزان تا زمان هدف‌گذاری شده می‌تواند برنامه خانواده‌ها برای پس انداز را نظام‌مند کند. به عبارت دیگر اگر ده سال تا زمان ورود دانش‌آموز به دانشگاه فاصله وجود داشته باشد، خانواده ها می‌توانند با مشارکت در طرح سکه پارسیان، پس انداز لازم را انجام دهند. این موضوع کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی برای فرزندان هم جا بیفتد. با این ویژگی، دانش‌آموزان تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ بیمه‌ای جامعه پیدا می‌کنند.
طرح سکه پارسیان سود تضمینی و مشارکتی دارد. از این رو برخورداری از پوشش بیمه‌ای پارسیان مزیت حال و سرمایه گذاری بلندمدت مزایای این طرح است.
حالا تصور اینکه درآمد تا پایان عمر فرزندان تضمین شده است. این مسأله فرصتی را فراهم می‌کند تا آنها با آینده‌نگری مالی بتوانند درباره شغل مورد نظر خود برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشند. بنابراین هر چقدر خانواده‌ها زودتر اقدام به سرمایه‌گذاری برای کودکان از طریق سکه پارسیان کنند شانس بیشتری برای درخشان کردن آینده فرزندانشان خواهند داشت.

http://tejaratava.ir/?p=137165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰