• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

حماسه عاشورا در عمق باورهاى پاک انسان های آزاده جهان جریان دارد

  • کد خبر : 137077
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
حماسه عاشورا در عمق باورهاى پاک انسان های آزاده جهان جریان دارد
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا، که با نام مبارک امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) پیوند خورده است و هر لحظه و دقایق آن یادآور حادثه و مصیبتی بزرگ و غمبار است را تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.   در صفحات تاریخ، فجایع و مصیبت های بیشماری برای بشر رقم خورده است، اما هیچ کدام مانند حادثه عاشورا ماندگاری و آثار مثبتی به جای نگذاشته است. عاشورای حسینی با وجود اینکه مصیبتی بزرگ و اندوهناگ است، اما از درون آن جنبشی متولد شد که پس از قرن ها نه تنها در متن زندگى مسلمانان، بلکه در عمق باورهاى پاک انسان های آزاده جهان جریان دارد. اکنون، عاشورا به کانونی از عشق، محبت، ایثار و فداکاری تبدیل شده است که انسان های بیشماری را با هر رنگ و نژادی گرد هم می آورد تا ارزش های الهی این جریان مقدس را با یکدیگر مرور کنند بی شک این حماسه‌ی بزرگ، گنجینه ای بی بدیل از معارف اسلامی است که در رگ های تاریخ ریشه دوانیده است و هر ساله شور و حرکتی جدید می آفریند. امروزه می توان از ارزش های والای حماسه عاشورا بیش از هر زمان دیگری در راه رشد و شکوفایی کشور بهره گرفت و در مسیر تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.

امید که همه ما بتوانیم با الگو گرفتن از شخصیت گرانسنگ امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان در نهضت خدمت رسانی به هموطنان بیش از پیش تلاش کنیم.
 

اسماعیل للـه گانی 

http://tejaratava.ir/?p=137077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰