• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
2

برخورد مناسب با مشتری اولویت بانک ایران زمین است

  • کد خبر : 137016
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
برخورد مناسب با مشتری اولویت بانک ایران زمین است
جلسه ماهانه شعب استان های گیلان، قزوین و زنجان با حضور مدیر، معاون، روسا و معاونین منطقه برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه بهزاد ترویجی مدیر استان بر لزوم تشکیل جلسات هفتگی به منظور برنامه ریزی های لازم در جهت تحقق اهداف ابلاغی در شاخص های مختلف تاکید کرد و طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس را عاملی مهم در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان متقاضی این طرح بیان کرد.

ترویجی از همکاران خواست تا با معرفی دقیق سرویس ها و خدمات بانک در جهت جذب و رضایت مشتریان تلاش کنند.

مدیر استان بر ضرورت رعایت نظافت، پاکسازی فضای داخلی و انضباط در بایگانی شعب تاکید کرد و پیروی از الگوهای مورد تایید بانک الزامی خواند.

ترویجی بر نحوه برخورد با مشتریان بالفعل و بالقوه و جذب آنان تاکید کرد و به روسای شعب گفت: شایسته است در این خصوص به عملکرد همکاران نظارت بیشتری داشته تا در زمان مراجعه مشتریان به شعب علاوه بر معرفی کامل محصولات بانک، با برخورد مناسب شاهد افزایش رضایت مندی و در نهایت افزایش سهم بازار منطقه باشیم.

ترویجی لازمه رشد شعب و بهبود جایگاه در بین سایر شعب کشور را در گرو تلاش مضاعف کلیه همکاران دانست و افزود: برای دستیابی به موفقیت باید با برنامه ریزی، تقسیم اهداف بلند مدت به هدف های کوتاه مدت، بازاریابی خرد و کلان و شناسایی مشتریان بالقوه به گونه ای عمل کنیم تا شاهد تحقق اهداف ابلاغی باشیم.

در ادامه مصطفی شبانیان معاون اداری و مالی منطقه، عملکرد شعب در بخش های مختلف همچون تسهیلات، تعهدات و بانکداری مدرن مورد تحلیل بررسی قرار داد و گفت: لازم است مسئولین شعب در جلسات با همکاران خود ضمن تعیین اهداف هفته ای و شناسایی هر چه دقیق تر مشتریان هدف، سعی در تحقق هدف تعیین شده در ماه جاری داشته باشند.

http://tejaratava.ir/?p=137016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.