• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
1

باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بزرگ‌ترین شهرک صنعتی کشور افتتاح شد

  • کد خبر : 136906
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بزرگ‌ترین شهرک صنعتی کشور افتتاح شد
با هدف گسترش خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بهره‌مندی واحدهای تولیدی از تسهیلات قرض‌الحسنه، باجه تمام وقت این بانک در شهرک صنعتی کاوه، بزرگ‌ترین شهرک صنعتی ایران، افتتاح شد.

به گزارش تجارت اوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و «رضا وهام» مدیر شعب بانک در استان مرکزی، باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهرک صنعتی کاوه استان مرکزی افتتاح شد.

«مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مراسم گفت: افتتاح این باجه در راستای سیاست‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای حمایت از واحدهای تولیدی و نیروی کار آنها صورت گرفته است.

وی با تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک در حمایت از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تنوع طرح‌های اعتباری ظرفیت بسیار مناسبی برای شرکت‌ها و واحدهای تولیدی صنعتی فراهم کرده تا با بهره‌مندی از این طرح‌ها، علاوه بر تأمین نقدینگی، بتوانند نیازهای مالی کارکنان خود را نیز برطرف کنند.

«احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این مراسم با ارزیابی مثبت از حضور بانک در شهرک صنعتی کاوه، گفت: ایجاد این باجه امکان دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر مشتریان به بانک را فراهم می‌کند.

غلامی با اشاره به استقبال سازمان‌ها، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی از طرح‌های اعتباری بانک به‌ویژه طرح مهریار افزود: از زمان آغاز اجرای طرح مهریار در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیش از ۲۰۰۰ مجموعه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق این بانک انجام می‌دهند.

«رضا وهام» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به حضور بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاوه گفت: کاوه، بزرگترین شهرک صنعتی ایران است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرک صنعتی کاوه اظهار داشت: بیش از ۵۰هزار نفر در شرکت‌ها و واحدهای تولیدی شهرک مشغول به کار هستند که ظرفیت خوبی به‌شمار می‌رود.

در پایان این مراسم، برای ۳ تن از کارگران شاغل در شهرک صنعتی کاوه حساب قرض‌الحسنه افتتاح و یک وام نیز به آن‌ها اعطا شد.

http://tejaratava.ir/?p=136906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.