• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
1
با تقسیم سود 83 درصدی در مجمع بیمه اتکایی ایران معین؛

هر سهم “معین” ۳۲۰ ریال سود گرفت

  • کد خبر : 136896
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
هر سهم “معین” ۳۲۰ ریال سود گرفت
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه اتکایی ایران معین (سهامی عام) منتهی به سال مالی 29 اسفند1402، امروز 23تیر ماه در باشگاه بیمه ایران برگزار و به اتفاق آرا تقسیم 320 ریال سود به ازای هر سهم به تصویب رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین، در این مجمع که ریاست آن را هاشم مهریار به نمایندگی از سهامداران عمده به عهده داشت، در حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی ج.ا.ایران، سازمان حسابرسی (حسابرس مستقل و بازرس قانونی) و سازمان بورس و اوراق بهادار، موارد تعیین شده در اختیار مجمع عمومی عادی در دستور کار قرار گرفته و به رأی گیری گذاشته شد.

در شروع، اعظم هنردوست نایب رئیس هیئت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران معین، با ارائه گزارش جامعی از عملکرد هیئت مدیره این شرکت در سال مالی ۱۴۰۲، سهامداران را در جریان اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی مجموعه قرار داد.

در جریان این مجمع بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت‌های مالی سال۱۴۰۲،این شرکت بیمه‌ای بررسی و با اکثریت آرا سهامداران تصویب شد. در ادامه کلیه بندهای دستور جلسه از جمله تقسیم سود نقدی به رای گذاشته شده و با تقسیم ۸۳ درصد از سود قابل تخصیص، به هر سهم ۳۲۰ ریال سود تعلق گرفت.

از دیگر دستورات مهم مجمع تعیین اعضای هیئت مدیره بود که مطابق با رای‌گیری صورت گرفته اعضای حقوقی زیر برای مدت دو سال انتخاب شدند.

شرکت سهامی بیمه ایران، شرکت توسعه کسب و کار سبا، شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، شرکت ساختمان بیمه ایران و موسسه حقوقی حافظان سرمایه سبا معین به عنوان اعضای اصلی و شرکت بازرگانی سبا سودا ثمین و شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری مهر سیاحت سبا به عنوان اعضای علی البدل.

مصوبات مجمع 

این مجمع سازمان حسابرسی را به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل و روزنامه ایران را به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت انتخاب کرد.

http://tejaratava.ir/?p=136896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.