• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
3
مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعب خوزستان تاکید کرد؛

خدمت رسانی کیفی متناسب با مزیت های منطقه ای

  • کد خبر : 136682
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
خدمت رسانی کیفی متناسب با مزیت های منطقه ای
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در ادامه سفر به استان خوزستان از برخی شعب بانک مسکن استان بازدید کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم این استان قرار گرفت. وی در جریان این بازدیدها بر ارایه خدمات متناسب با مزایای منطقه تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛سید عباس حسینی در جریان این سفر در جمع کارکنان شعب مرکزی و ناحیه صنعتی ماهشهر، شعب مرکزی وتوحید اهواز،شعب مرکزی و سوم خرداد خرمشهر و شعب مرکزی،اروند و بلوار طیب آبادان حاضر شد و از تلاش همکاران در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان قدردانی کرد.

وی ضمن شنیدن مطالب کارکنان در بخش‌های مختلف و ارائه راهکارهای لازم برای حل مسائل مطرح شده؛ با مشتریان بانک مسکن به گفت‌وگو پرداخت و دغدغه‌ها و پیشنهادهای آنان را شنید.

مدیرعامل بانک مسکن در این بازدیدها بر ارائه خدمات دلسوزانه و مجدانه از سوی همکاران بانک تاکید و اظهار کرد: همکاران بانک مسکن با همه توان در راستای ارتقای خدمات، جذب مشتری وجذب منابع جدید تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای این منطقه به عنوان قطب اقتصادی کشور به ویژه در حوزه صنعت و پتروشیمی،بر استفاده ازاین ظرفیت به منظور ارتقای جایگاه بانک و تحقق جهش تولید در کشور تاکید کرد.

گفتنی است همزمان با دیدار مدیرعامل بانک مسکن با کارکنان شعب استان خوزستان؛اعضای هیات مدیره و‌برخی مدیران این بانک نیز به طور جداگانه به بازدید از سایر شعب استان پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=136682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.