• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در همایش هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه بانک مسکن تاکید کرد:

پاسخگویی مستمر هلدینگ گروه مالی بانک مسکن به تمامی گزارشات و درخواست‌های نهادهای نظارتی

  • کد خبر : 133010
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
پاسخگویی مستمر هلدینگ گروه مالی بانک مسکن به تمامی گزارشات و درخواست‌های نهادهای نظارتی
سعید شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در همایش هم اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه با راهبرد بانک مسکن گفت: هلدینگ گروه مالی مکلف به پاسخ‌گویی به تمامی گزارشات و درخواست‌های نهادهای نظارتی بوده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، همایش هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه با راهبرد بانک مسکن با حضور مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل، مدیر امور حراست بانک، مدیرعامل هلدینگ گروه مالی بانک مسکن، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن و مدیران عامل شرکت‌های تابعه با رویکرد هم افزایی به میزبانی گروه مالی بانک مسکن در سالن همایش های بانک برگزار شد.
شیرزادی در ابتدای سخنان خود در این همایش به ارائه گزارشات در حوزه شرکت های تابعه و گروه مالی پرداخت و عنوان داشت: پاسخ گویی به تمامی گزارشات و درخواست های نهادهای نظارتی به عنوان یک تکلیف و نکته اصلی در شرکت گروه مالی بوده است.
وی در ادامه افزود: موضوع بلاتکلیفی در مجموع شرکت های تابعه نداریم و ثبات و آرامش در تمامی شرکت ها قابل توجه است. همچنین در سال گذشته میزان سودآوری در گروه مالی و شرکت های تابعه در تاریخ فعالیت از زمان تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است.
برنامه های کلی شرکت گروه مالی در سال جاری
شیرزادی گفت: با توجه به نظارت دقیق از طرف بانک مسکن و هم از طرف گروه مالی در مورد شرکت ها ، ضمن برگزاری دقیق جلسات ارزیابی عملکرد ۳ ماهه و مرتب، برنامه های کلی در خصوص عملکرد هر چه بهتر شرکت ها در نظر گرفته شده است.
با توجه به فعالیت ها و عملکرد شرکت سرمایه گذاری مسکن، امید است این شرکت تبدیل به بزرگترین شرکت ساختمان ساز و یک برند شاخص صنعت ساختمانی در ایران شود.
شیرزادی بر استفاده از ظرفیت های هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف کاری ، استفاده از ابزارها و طرح های محصولات جدید در بازار سرمایه (طراحی ابزارهایی مبتنی برکالامحور و محصول محور) و انتخاب و ورود به پروژه هایی که مهترین شاخص آنها خدمت رسانی بیشتر به مردم ضمن سودآوری باشد، تاکید کرد.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با همت و تلاش تمامی مدیران شرکت های تابعه و با انگیزه ای که از بیانات آقای دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن دریافت داشتیم، با قدرت و قوت ادامه دهیم تا بانک مسکن، شرکت گروه مالی و شرکت سرمایه گذاری مسکن به افتخارات بالاتری نائل شوند.

http://tejaratava.ir/?p=133010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.