• امروز : پنج شنبه - ۲۸ تیر - ۱۴۰۳
0

تبادل دانش روز دنیا برای حل مشکل ناباروی در کنگره زنان و زایمان

  • کد خبر : 132537
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
تبادل دانش روز دنیا برای حل مشکل ناباروی در کنگره زنان و زایمان
رئیس انجمن زنان و زایمان ایران گفت: مشکل ناباروی در ایران با توجه به مشکل جوانی جمعیت یکی از مهمترین مسائلی است که باید برای ان راهکار پیدا کرد و پزشکان زنان و زایمان در ان نقش مهمی برای حل مشکلات ناباروری ایفا می کنند

دکتر سودابه کاظمی رئیس انجمن زنان و زایمان ایران با توجه به بحث جوانی جمعیت  در کشور گفت : در حال حاضر موضوع جمعیت و افزایش فرزند آوری بسیار اهمیت دارد چرا که در کشور با بحران جمعیت روبرو هستیم  به همین دلیل  مسائل مرتبط به بارداری و فرزند آوری از مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود .
او با تاکید به اینکه حدود ۲۰ درصد از زوجینی که ازدواج می کنند با مشکل ناباروری روبرو هستند ادامه داد: اینها مسائلی است که باید برای آنها چاره جویی کرد و راههای منتهی به درمان را درآنها جستجو و پیدا کرد .
کاظمی با اشاره به برگزاری بیستمین کنگره بین المللی انجمن متخصصین زنان و زایمان به این موضوع اشاره کرد که هدف برگزاری این کنگره این است که دانش همکارانمان در ارتباط با این مسائل و موضوعات بیماری های زنان و مشکلات نازایی به روز شود  چرا که ارتقای این دانش می تواند به رفع مشکلات بسیاری از زوجین نابارور کمک کند.
وی گفت : برگزاری چنین کنگره هایی سبب می شود هم دانش پزشکان ارتقا پیدا کند و هم متخصصان زنان این رشته را بهتر مدیریت کنند و بحث جمعیت و فرزند آوری در راس برنامه ریزی ها قرار گیرد.
رئیس انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران افزود : بیستمین دوره کنگره بین المللی انجمن زنان و زایمان ایران   در سه سالن برج میلاد برگزار می شود که به  موضوعات متنوع و آخرین مطالب و اطلاعات علمی به روز دنیا در دانش تخصصی زنان و زایمان در قالب سخنرانی،پنل، میزگرد و کارگاههای تخصصی برگزار می شود.
کاظمی ادامه داد : گروه هدف متخصصان زنان و زایمان و پزشکان  عمومی هستند که ۲۰ امتیاز مداوم برای گروه متخصصان زنان و ۱۴ امتیاز برای پزشکان عمومی در نظر گرفته می شود.
گفتی است  بیستمین کنگره بین المللی انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود .

http://tejaratava.ir/?p=132537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.