• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
3
سرپرست معاونت حقوقی ،هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی های بیمه ایران ؛

ارائه خدمات حرفه ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

  • کد خبر : 131113
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
ارائه خدمات حرفه ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

امیررضا نعمت‌اللهی سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها در آیین تودیع و تکریم مدیران کل خراسان شمالی، تکریم مشتری و ارائه خدمات بیمه ای حرفه ای را یک ضرورت برای ادامه حیات شرکت اعلام نمود.

وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان و ضرورت استمرار خدمات بی وقفه به بیمه گزاران تاکید داشت: اساس و پایه حفظ جایگاه شرکت و ارتقاء آن، در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان در کمترین زمان می‌باشد.
نعمت اللهی با تقدیر و تکریم از چندین سال حضور و مدیریت  ناطقی در استان از زحمات ترشیزی تشکر  و برای قدرتی آرزوی توفیق نمود.
شایان ذکر است این مراسم با حضور سلامی سرپرست اداره کل امورشعب و استانها ،شریعتی سرپرست اداره کل حراست بیمه ایران و  رشیدی معاون عمرانی استاندار و رحمانی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی و جمعی از همکاران و نمایندگان استان در محل سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=131113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.