• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
1
مدیر بازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت ملی حفاری ایران:

نمایشگاه بین المللی نفت تهران بهترین فرصت برای بازاریابی و توسعه همکاری و هم افزایی با شرکت های داخلی و خارجی است

  • کد خبر : 85624
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
نمایشگاه بین المللی نفت تهران بهترین فرصت برای بازاریابی و توسعه همکاری و هم افزایی با شرکت های داخلی و خارجی است

مدیربازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت ملی حفاری ایران گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران ، بهترین فرصت برای بازاریابی، توسعه همکاری، هم افزایی و تبادل تجربه با شرکت های داخلی و خارجی است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، جهانگیر شجاعی با اشاره به برگزاری این رخداد صنعتی تجاری از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، افزود: این نمایشگاه می تواند زمینه ساز همکاری ها و مشارکت با شرکت های سازنده و دانش بنیان ها در بخش ساخت قطعات و تجهیزات، طرح های فناورانه و نوآوری باشد و در موضوع بازاریابی برای شرکت نیز فرصت های همکاری در حوزه های عملیاتی ، فنی تخصصی و پشتیبانی اعم از دکل داری و خدمات یکپارچه جانبی را فراهم آورد.

وی اظهار کرد: برخورداری از افزون بر ۷۰ دستگاه حفاری خشکی و دریایی سبک، سنگین و فوق سنگین و تجهیزات و امکانات لازم برای ارایه خدمات فنی و ویژه حفاری که بالغ بر ۲۰ نوع عملیات تخصصی و بعضا به طور اختصاصی از جمله حفاری با هوا، حفاری به روش فروتعادلی، حفاری جهت دار و افقی در توان این شرکت است در کنار متخصصان مجرب و کارآزموده، شرایطی به وجود آورده که این شرکت توان ارایه خدمات عملیاتی، فنی و مهندسی و مدیریت پروژه ها به صورت کلید در دست در مناطق مختلف و هر نوع شرایط سازندی را داشته و همسو با آن در بحث آموزشی نیز بتواند پذیرای کارشناسان حفاری از دیگر کشورهای نفتخیز خاصه منطقه باشد.

شجاعی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با شرکت های نفتی، به امضای یک توافقنامه و دو تفاهمنامه در موضوع ارایه خدمات حفاری و فنی با شرکت های داخلی در حاشیه کار بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی اشاره داشت

http://tejaratava.ir/?p=85624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.