• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
2
تاکید بر همکاری مسئولان استانی و تمجید ویژه از زحمات مدیرعامل نمایشگاههای دائمی استان

بازدید مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان فارس از نمایشگاه صنعت ساختمان یاسوج

  • کد خبر : 76215
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
بازدید مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان فارس از نمایشگاه صنعت ساختمان یاسوج
مصلی امام خمینی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی میزبان پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بود که یک مهمان ویژه داشت مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان فارس از نزدیک نمایشگاه یاسوج را بازدید کرد،

به گزارش تجارت آوا به نقل از فصل جنوب، علی فرهادی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان فارس با حضور در پنجمین نمایشگاه تخصصی ساختمان شهر یاسوج ضمن تمجید از نحوه برگزاری نمایشگاه  و نقش محوری صنعت نمایشگاه در توسعه اقتصادی ، تجاری ، صنعت و فرهنگ خواستار همکاری بیشتر مدیران استانی  با این شرکت شد .

فرهادی در این بازدید طی گفت و گویی هدف خود از سفر به یاسوج و بازید از نمایشگاه  را همجواری دو استان با هم و اشتراکات دو استان و مردم آنها را یک امر طبیعی دانست و بیان کرد : هدف از این سفر بازدید از امکانات ها و زیرساخت ها نمایشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد ، تبادل تجربیات و اطلاعات ، هم فکری در زمینه های مختلف و همکاری بیشتر بود .

وی با تاکید بر ظرفیت های بیشمار استان فارس بر ظرفیت های نمایشگاهی استان از آمادگی فارس جهت همکاری در توسعه و پیشرفت نمایشگاههای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود : امیدوارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت های مشترک دو استان به این همکاری تداوم ببخشیم .

از مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان فارس در خصوص نمایشگاه ساختمان یاسوج پرسیدیم که جواب داد : با توجه به عنوان نمایشگاهی که الان در حال برگزاری است جای تقدیر و تشکر دارد .

علی فرهادی حضور ۸۴ درصدی غرفه های بومی استان در پنجمین نمایشگاه تخصصی است امتیاز مهم ذکر می کند و ادامه می دهد : به هرحال مدیران استانی باید همکاری های لازم را داشته باشند تا با ایجاد زیرساخت های لازم شرکت نمایشگاهها بتواند تاثیرگذاری خود را در حوزه های اقتصادی ، تجاری و صنعتی بروز دهد .

وی از همکاری مدیران ارشد استان فارس با شرکت نمایشگاه های دائمی خبر می دهد و می گوید : خوشبختانه در استان فارس استاندار محترم و مجموعه استانداری همکاری های خوبی با شرکت دارند : در حوزه های مختلف مادی و معنوی همکاری های خوبی در استان با نمایشگاه می شود که در اکثر نمایشگاه به اشکال مختلف در نمایشگاه حضور پیدا می کنند .

فرهادی ادامه می دهد : همکاری مدیران صرفا نباید مالی باشد همین که کمک کنند موانع در برگزاری نمایشگاه برطرف شود همکاری بسیار بزرگی است .

وی  خاطرنشان می کند : اگر در همه نمایشگاههای استان ها مسئولین پای کار بیایند قطعا تسریع در رسیدن به اهداف شکل می گیرد چرا که کار نمایشگاه یک کار گروهی است .

وی ضمن تمجید از مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان می گوید : با آقای باقری صحبت ها و تبادل افکار خوبی در راستای توسعه نمایشگاه داشتیم خوب به هرحال فارس از جمله استان های بزرگ کشور است که نه نسبت به استان شما بلکه نسبت به خیلی از دیگر استان ها جز استان های برتر کشور است .

وی مقایسه شرکت نمایشگاههای دو استان را بی انصافی می خواند و می گوید : اگر بخواهین سایت نمایشگاه دو استان را مقایسه کنیم کار درستنی نیست و امکات موقعیت های موجود در نمایشگاه های فارس  با خیلی از دیگر استان های تفاوت آشکار دارد .

فرهادی گفت : یکی از راهکارها برای توسعه شرکت های نمایشگاهی برنامه ریزی های قطعی است و آماده هستیم تا با هم افزایی و خرد جمعی در راستای توسعه نمایشگاه های کهگیلویه و بویراحمد با آقای باقری که یک مدیر جوان ، باانگیزه و پرتلاش هستند همکاری ها را توسعه دهیم .

وی در خصوص سایت نمایشگاهی استان کهگیویه و بویراحمد گفت : سایت نمایشگاهی بیشتر از آنکه برای شرکت مطلوب باشد برای استان یک نیاز است.

http://tejaratava.ir/?p=76215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.