اجرای این طرح، همزمان در شعب نارمک و هفده شهریور تهران بزرگ نیز آغاز شد.
کاهش زمان انتظار مشتری در شعبه، کاهش مدتزمان خدمترسانی و افزایش رضایت مشتریان از شعب، از جمله اهداف این اقدام بانک آینده است.
آیین رونمایی از پروژه استقرار «راهبران شعب» برگزار شد
با حضور مجاهدی نائب رئیس هیأت مدیره، حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی، اسدی مدیر امور پروژهها و جمعی دیگر از مدیران بانک آینده، از پروژه راهبران شعب و استقرار میز خدمت امروز دوشنبه سوم بهمن ۱۴۰۱ در تهران، در شعبه آیتالله کاشانی– چهارراه شاهین رونمایی شد.