• امروز : دوشنبه - ۱۱ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

جشنواره فرهنگی “نقش و نغمه” در منطقه آزاد انزلی آغاز شد تجلیل از پیش‌کسوتان تئاتر استان گیلان در آخرین روز جشنواره هم افزایی استانی جهت اجرای راهبردهای مقام معظم رهبری در منطقه آزاد انزلی حضور افزون بر ۸۳۰ هزار گردشگر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۴ مزیت خوب منطقه آزاد انزلی در توسعه مناسبات با اوراسیا و بهره برداری از فرصت های کریدور شمال جنوب مناطق آزاد از نقش ویژه ای در مولفه های اقتصادی کشور برخوردار می باشند اجرای افزون بر ۲۰ برنامه نمایشگاهی،جشنواره ای فرهنگی،هنری،ورزشی در محدوده منطقه آزاد انزلی رضایت گردشگران شاخص موفقیت ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد انزلی است/ منطقه آزاد انزلی به مکانی جهت برگزاری رویدادهای ملی، بین المللی، فرهنگی، هنری، گردشگری تبدیل می شود عبور پیشرفت طرح احداث کارخانه آهن اسفنجی بیجار از مرز ۵۰ درصد شتاب توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در منطقه آزاد ماکو؛ اجرای برنامه‌های جدید در سال ۱۴۰۴

10

نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در پیشرفت میهن، تعیین کننده و حیاتی است

  • کد خبر : 72383
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در پیشرفت میهن، تعیین کننده و حیاتی است

سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن و هیئت همراه در ادامه بازدیدهای میدانی از شعب این شرکت، دیروز و امروز از سرپرستی های خراسان رضوی و خراسان شمالی این شرکت بازدید و با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، مدیرعامل بیمه میهن در جمع کارکنان و نمایندگان این شعب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش؛ گفت شهید سلیمانی مسیر را برای ما ترسیم و روشن کرده است و ما نیز همواره در این مسیر گام برخواهیم داشت.
شیخ الاسلامی از توفیق و افتخار حضور در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ابراز خرسندی کرد و ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران بیمه میهن؛ گفت برای احیای جایگاه بیمه میهن، دیگر تلاش ها و برنامه های گذشته کافی نیست و باید با استعانت از امام رئوف چشم انداز کارها را قوی تر از گذشته ببینیم و تفکر علمی و پشتیبانی های عملی و تجربی را منشأ تلاش و حرکت های خود قرار دهیم.
وی با تشریح سیاست ها و برنامه های آتی بیمه میهن؛ گفت باید با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار امور شرکت را پیش ببریم و با استفاده بهینه از ظرفیت بالقوه بیمه ای استانها بتوانیم زمینه رشد و تعالی بیمه میهن را با ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و جلب رضایتمندی آنان، بیش از گذشته فراهم سازیم.
مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به جایگاه مهم شبکه فروش در صنعت بیمه و نقش پررنگ آنها در موفقیت و اعتلای شرکت بیمه، از افزایش سطح کیفی و کمی شبکه فروش به عنوان یکی از اولویت‌های آموزشی در بیمه میهن خبر داد و گفت نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در موفقیت و پیشرفت این مجموعه تعیین کننده و حیاتی است و طبیعی است که دانش، توانایی‌های فنی و انگیزه‌های این افراد برای پیشبرد کار بسیار موثر است و اهمیت به نیروی انسانی را دو چندان می‌کند.
وی شفاف‌سازی روابط با نمایندگان بیمه را الزامی دانست و گفت: این امر وفاداری آنها را در درازمدت تضمین می کند و مسئولیت پذیری، بهره وری و کارایی را بهبود می بخشد و آنها می توانند با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیازهای روز جامعه اقدام کنند.
در جریان این بازدیدها که محسن مقدم مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی و سیدمجتبی کریمی مدیر امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، همکاران شعب و نمایندگان به بیان دغدغه ها و خواسته های خود برای بهبود عملکرد پرداختند و مدیرعامل پس از شنیدن سخنان ایشان، رهنمودهای لازم را در بخش های مختلف به همکاران ارائه داد.

http://tejaratava.ir/?p=72383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.