• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
12
دکتر سید یاسر میراحمدی خبر داد:

صنایع غذایی انسی ماکارون جزو برندهای گرید یک بازار است

  • کد خبر : 35146
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
صنایع غذایی انسی ماکارون جزو برندهای گرید یک بازار است
رئیس هیئت مدیره صنایع غذایی انسی ماکارون گفت: شرکت صنایع غذایی انسی ماکارون به لحاظ کیفیت و نوع طراحی هایی که انجام داده جزو برندهای گرید یک بازار است و توانسته وارد بازارهای خارجی و حتی اروپا شود.

به گزارش تجارت آوا، دکتر سید یاسر میراحمدی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی انسی ماکارون، در بازدید جمعی از خبرنگاران از این شرکت با اشاره به مطلب فوق افزود: شرکت صنایع غذایی انسی ماکارون در سال ۱۳۵۱ به صورت سنتی راه‌اندازی شد و در راستای توسعه بازار و پیشرفت این صنعت اضافه کردن دستگاه های جدید و به روز رسانی شرکت توانستیم خودمان را با صنعت به روز دنیا تطبیق دهیم و دستگاه‌هایی که در این شرکت هست با دستگاه هایی که در اروپا وجود دارد هیچ تفاوتی نداره حتی از نوع برند و میزان و خروجی بار جزو بهترین‌ها است.

میراحمدی اقزود: شرکت در شهرک صنعتی صفادشت دارای چند فاز است که کارخانه طراحی شده در یکی از فازها توایدات رشته پلویی و بخشی از فرمی، سویا، ژله و پودر کیک در آنجا تولید می شود.

وی گفت: شرکت صنایع غذایی انسی ماکارون چون جزو برندهای گرید یک بازار به لحاظ کیفیت و نوع طراحی هایی که انجام داده است توانسته وارد بازارهای خارجی و حتی اروپا شود همگونه که می دانید اروپا خود مهد اسپاگتی در دنیا است مثل کشور ایتالیا و نزدیک به ۵۱ درصد تولید اسپاگتی و رشته دنیا در اروپا تولید می‌شود و غالباً صادرکننده به کشورهای هدف است اما انسی توانسته این محصول را به اروپا صادر کند و جزو افتخارات این شرکت است.

رئیس هیئت مدیره صنایع غذایی انسی ماکارون ادامه داد: انسی ماکارون لیدر بازار آش و پلو کشور است که به لحاظ کیفی و کمی شرکت رتبه اول را دارد و برترین و بیشترین صادرکننده این محصولات است ما با سیستم آر اند دی که راه‌اندازی کردیم و محصولات جدید با کیفیت های جدید را به سبد کالا اضافه کردیم توانستیم هم در بازار داخل هم در بازار صادراتی و کشورهای هدف به عنوان یک برند موفق و برتر شناخته بشویم.

وی افزود: ما توانستیم برای اولین بار استاندارد رشته آش و رشته پلویی را در کشور تعریف کنیم. ما اولین رشته استاندار در کشور هستیم. و حتی تدوین برخی از آیین نامه های استانداردی در حوزه رشته و محصولات آردی توسط متخصصین شرکت صنایع غذایی انسی ماکارون تدوین می‌شود.

ما در حال توسعه هستیم و هیچوقت از توسعه باز نخواهیم ماند در حال خرید دو دستگاه پیشرفته اسپاگتی هم هستیم که در فاز ۲ مستقر خواهد شد این دستگاه ها جزو پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه های دنیا است.

دکتر سید یاسر میراحمدی ادامه داد: ما در سال گذشته با توجه به توسعه بازار و تقاضا های مشتریان که وجود داشت محصولات جدیدی مثل خیار شور، زیتون، ترشیجات، آبلیمو و غیره را به سبد کالایی خود تولید اضافه کردیم و الان حدود ۱۵۰ نوع محصولات داریم که شامل محصولات آردی و رشته‌های و محصولات غیر آردی مثل رب، ترشیجات، زیتون، شربت، آبلیمو و غیره میشود با توجه به اینکه محصولات انسی در کشورهایی مثل عراق، افغانستان، حاشیه سی آی اس، حاشیه خلیج فارس، بخشی از اروپا، کانادا، بخشی از امریکا، استرالیا و افریقا رسیده و اینها به عنوان برند در آن مناطق شناخته شده است ما با تحقیقات بازاری که در این کشورها انجام داده ایم یک سری تغییراتی در نوع بسته بندی بابت کشورهای مختلف انجام دادیم.

در حوزه آرد بسته بندی پیش روی این صنعت هستیم البته آرد بسته‌بندی معضلات و مشکلات خودش رو داره که ما توانستیم آفتهای های این موضوع را بابت آردهای بسته‌بندی که اکثر شرکت ها مشکل داشتند که شپشک می‌زند و مشکلات دیگر داشت با فرآیند داخلی و تحقیقات کاملا ایرانیزه شده که انجام دادیم آن را به صورت کامل برطرف کنیم ما در آینده خبرهای بیشتر از انسی ماکارون خواهیم داشت.

انسی شرکتی است پویا و بهره گیر از متخصصین و متعهدین و تجارب افراد بزرگ در این صنعت را به کارگیری گرفته و سیستم crm  راه اندازی کردیم و مشتری ها رصد می شوند ما غالباً با مشتری ها حتی با مشتری های خانگی ارتباط مستقیم برقرار کردیم و هرگونه انتقاد یا پیشنهادی که به شرکت میشود با یک هدیه به آنها پاسخ داده می شود و متاسفانه crm  در بسیاری از کشورها و شرکت ها مقفول واقع شده و توجه ای به آن نمی شود ولی ما توجه خاصی به آن داریم در حال تقویت و مشتری مداری هستیم.

در حوزه تولید داخل و توسعه بازار داخل ما تقریباً ۱۲ درصد از حوزه رشته ای اسپاگتی، رشته آش و رشته پلویی کشور را در اختیار داریم. در رضایتمندی مشتری در تولید رشته آش و پلویی گرید یک بازار هستیم در حوزه‌های اسپاگتی و فرمی رضایتمندی ما به لحاظ کیفیت جزو برترین هاست دلیل آن وجود حساسیت سیستم شرکت به نوع آردی است که مصرف می کنیم ما گندم دروم مصرف می‌کنیم و آدرس سملینا مصرف می‌کنیم البته کشور به لحاظ تامین گندم دروم دچار مشکل است.

گاها خط تولید را به خاطر نبود این گندم و عدم کیفیت گندم تعطیل کردیم و هیچ موقع زیر باره تولید با کیفیت پایین‌تر نرفتیم چون محصولات ما غنی از فرآورده ها و ویتامینها باید باشد.

لازم به ذکر است شرکت انسی ماکارون با مدیریت ۱۰۰ درصد خصوصی با نشان تجاری انسی در سال ۱۳۵۱ با بیش از سالها سابقه فعالیت جمعی از موسسین شرکت که متخصصین با تجربه در زمینه تولید صنایع غذایی جهت ارائه کالا و خدمات به بخش‌های مختلف جامعه بودند دایر گردید.

این شرکت محصولات و تولیدات خود را با امکانات فوق العاده و منحصر بفرد طراحی کرده است.

  • اولین تولید کننده اسپاگتی در ایران و ملقب به پدر صنعت اسپاگتی ایران
  • بزرگترین تولید کننده رشته‌ آش در خاورمیانه
  • بزرگترین صادرکننده رشته‌ آش در ایران
  • اولین و بزرگترین تولید کننده رشته پلو در ایران به سبک سنتی – دستگاهی
  • محبوب‌ترین برند در کالاهای اساسی منجمله رشته آش و رشته پلو و ورمیشل در ایران و خارج از کشور
  • رتبه اول در کیفیت و محبوبیت و جایگاه در کشور عراق، به نوعی که نام برند انسی جایگزین نام محصول شده است
  • اولین گزینه و اولویت و برند برای شرکت های ترکیه ای جهت خرید محصول و بسته‌بندی نمودن با برندهای ترکیه ای به جهت داشتن کیفیت
  • دارای کاملترین سفره ایرانی در صنعت ماکارونی و غذایی (پیش‌غذا، غذای اصلی، دسر)
  • اولین تولید کننده رشته استاندارد در ایران

شرکت انسی بر اساس استانداردهای بین المللی و با توجه به آخرین تکنولوژی ها دارای بیشترین مصرف در محصولات را داشته است

ما با استفاده از فناوری‌های روز و با تکیه بر نیروهای داخلی سبب تولید انواع محصولات غذایی هستیم و برای سود رسانی و رسیدن به اهداف ذینفعان تلاش می‌کنیم ولی در این زمینه با مشکلاتی از جمله موارد زیر مواجه هستیم:

  • کمبودهای ناشی از تامین آرد با کیفیت
  • فشارهای مستقیم و غیرمستقیم تحریم‌ها
  • عدم تطابق قوانین جاری مالیاتی …
  • قرار گرفتن تولید کننده بین دو سنگ آسیاب قانون و شرایط

شرکت انسی ماکارون افتخار می کند که در برنامه توسعه ای شرکت و افتتاح خط تولید جدید ورمیشل و ماکارونی و اشتغال بکار حداقل ۷۰ نفر در فاز اول و داشتن همکاران غیور و با انگیزه و داشتن مشتری های وفادار و داشتن انتقادات سازنده و راهگشا از مصرف کنندگان و مشتریان، موفق و سربلند عمل کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=35146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.