• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
8

پیام مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به مناسبت روز کارمند

  • کد خبر : 30774
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
پیام مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به مناسبت روز کارمند
سید حسن رضوی، مدیرعامل شرکت پیامی به مناسبت چهارم شهریور ماه که «روز کارمند« نام گذاری شده، صادر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، متن پیام مدیرعامل شرکت به شرح ذیل است:

روز چهارم شهریور در هفته گرامیداشت دولت به روز کارمند اختصاص می‌یابد و در این روز به منظور تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به خدمت آنان، با تبیین ملاک‌های انتخاب، کارمندان نمونه به عنوان نمایندگان خیل عظیم کارکنان نظام در اقصی نقاط کشور، انتخاب و مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرند. 

تقارن این هفته در سال ۱۴۰۰ با ایام  ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان و ۷۲ شهید دشت نینوا، یادآور ایثار و همت والای شهدای دولت است که با اخلاص، ایمان، خون و شهادت، «دولت مردی» را معنا بخشیده‏ اند. 

روز کارمند، روز بزرگداشت تلاشگران بی‌ادعای عرصه‌های مختلف خدمت، به خصوص همکاران ارجمندم در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران است.

کارمندان زحمتکش شرکت با تمام توان با خدمت صادقانه به ملت شریف ایران مشغولند، اینک که با تلاش شبانه‌روزی شما همکاران گرانقدر توانستیم با به ثمر رساندن بزرگترین پروژهای عمرانی برای بهره‌‏مندی ملت شریف ایران از فواید اقتصادی و اجتماعی آن، راهگشای توسعه و امنیت کشور باشیم؛ جا دارد ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، از مجموعه تلاش‌های خالصانه شما عزیزان قدردانی نمایم.

همچنین این روزها با موج جدیدی از ویروس کرونا در کشور مواجه هستیم که متاسفانه هر روز ابعاد آن بیشتر و خطرناک‌تر می شود و جان عزیزان و همکارانمان را در  معرض خطر قرار می دهد از همه همکاران تقاضا دارم تا اصول بهداشتی را رعایت کنند.

امید است در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی استوارتر از همیشه گام برداشته و ضمن تجدید بیعت با بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام دولت به خصوص شهیدان رجائی و باهنر، در سایه راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله ‏العالی) عزت و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش، شاهد باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=30774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.