• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
2

نشست مشترک استاندار مازندران و مدیرعامل شرکت دخانیات ایران

  • کد خبر : 25167
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
نشست مشترک استاندار مازندران و مدیرعامل شرکت دخانیات ایران
استاندار مازندران در نشستی با مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از پروژه های تحقیقاتی و تولیدی این شرکت در استان مازندران حمایت و قدردانی کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت دخانیات ایران، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران خواستار ارائه بسته پیشنهادی از سوی شرکت دخانیات ایران برای توسعه فعالیت های کشاورزی و تولیدی در استان مازندران شد.

وی افزود: استان مازندران به واسطه مرکز تحقیقات پیشرفته توتون تیرتاش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.استاندار مازندران همچنین با حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی، توسعه‌ای و تولیدی شرکت دخانیات ایران، تعامل بیشتر شرکت‌های دانش بنیان با بنگاه‌های تولیدی را خواستار شد.

در ادامه دکتر سیاوش افضلی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به تشریح آخرین وضعیت این شرکت پرداخت. دکتر افضلی، شاخص‌های عملکردی و تولیدی شرکت دخانیات ایران را در دو سال اخیر صعودی عنوان کرد و خواستار حمایت استاندار برای تداوم این روند در مازندران شد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، رشد تمامی شاخص‌های تولید، فروش و سهم بازار محصولات شرکت را نتیجه تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان این شرکت علی رغم محدودیت های ناشی شیوع ویروس کرونا دانست.

دکتر افضلی با اشاره به تولید محصولات جدید شرکت در ابتدای سال جاری و تولید مشارکتی برند فورمن در استان مازندران و تهران، از آمادگی شرکت دخانیات ایران برای توسعه فعالیت‌های خود در استان مازندران در بخش‌های کشاورزی و استفاده از ظرفیت‌های مازاد خطوط تولیدی خبر داد.

http://tejaratava.ir/?p=25167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.