به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری، فرزان فروزانفر با اشاره به ظرفیت محدود جذب نمایندگی، به توانمندسازی شبکه فروش فعلی و همچنین تعیین تکلیف وضعیت برخی از نمایندگان غیرفعال تاکید داشته و در همین راستا، برگزاری مستمر و موثر دوره های آموزشی فنی و بازاریابی را یکی از عوامل تاثیرگذار در این خصوص عنوان کردند و در ادامه در خصوص دوره های آموزشی در سال ۱۴۰۳ برای نمایندگان و پرسنل شعب اروند، قشم و ارس که به صورت حضوری برگزار گردید توضیحاتی ارائه دادند.
وی برگزاری ماهیانه جلسات بر خط و آنلاین با مدیران شعب به منظور افزایش سرعت در رفع مشکلات احتمالی و پاسخ به سوالات و چالش های پیش روی مدیران شعب به دور از بروکراسی اداری و به صورت مستقیم توسط معاونین و مدیران ستادی را لازم دانست و افزود بررسی راهکارهای ارائه شده توسط پرسنل و مدیران شعب به جهت مواجه مستقیم آنها با مسائل، از عوامل بسیار موثر در رفع موانع، افزایش و بهبود سرعت و کیفیت ارائه خدمات و ایجاد چابکی در شرکت می باشد.
فروزانفر به دستورالعمل درجه بندی نمایندگان به عنوان شاخصی برای ارزیابی عملکرد آنها و ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری اشاره کرد و گفت در بازبینی دستورالعمل درجه بندی، نمایندگان به سه سطح درجه یک، دو و سه تقسیم شده که عمده امتیازات براساس شاخص های فروش و بازاریابی، فنی و رفتاری تعیین می شوند.
معاون شبکه فروش شرکت بیمه آسماری از روسای شعب خواست ضمن شناخت بیشتر و ایجاد ارتباط حرفه ای و موثر با مدیران و مسئولین در مناطق آزاد، ضمن برگزاری جلسات با آنها از پتانسیل های بالقوه موجود، در راستای ترویج و توسعه هر چه بیشتر فرهنگ بیمه در مناطق استفاده نمایند.
وی تأکید کرد: صداقت، شفافیت و رعایت اصول و رفتار حرفه ای سرلوحه همه امور است و می تواند تک تک ذینفعان شرکت را بهره مند کند.