• امروز : سه شنبه - ۲۵ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

محمد شریعتمداری به اردوی استقلال رفت پیام تبریک دکتر محمد هاشم نجفی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب ،سالروز میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر اصلاح آیین‌نامه معاملات هلدینگ خلیج‌فارس با رویکرد حمایت از ساخت داخل ابلاغ شد/ تولیدکنندگان داخلی به رعایت همه استانداردها و زمان‌بندی متعهد باشند/ انتخاب قطعی ما بین بخش دولتی و خصوصی برای تأمین تجهیزات و قطعات، بخش خصوصی خواهد بود/ مبنای خریدهای ما از این به بعد، کیفیت خواهد بود / دائمی شدن دبیرخانه نمایشگاه ایران پتروکم و پتروفن در دستور کار پیام تبریک محمد شریعتمداری به مناسبت میلاد امام علی(ع) نهاد تخصصی سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج‌فارس در حوزه نوآوری مجوز گرفت/ برقراری پیوند صنعت و دانش‌بنیان‌ها با پتروکم/ صندوق نوآوری و شکوفایی پشتوانه ضمانت‌نامه دانش‌بنیان‌هاست رقابت شرکت‌های ابزاردقیق ایران با شرکت‌های بین‌المللی تدوین سند کربن گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای افق ۲۰۵۰/ موفقیت هلدینگ خلیج‌فارس در مدیریت و کاهش ۳۷ میلیون‌تنی کربن سوزی در سال/ ۲ میلیارد فوت مکعب گاز همراه نفت در بیدبلند خلیج‌فارس به ثروت تبدیل شد امضای ۱۴ تفاهم نامه و ۳ قرارداد همکاری دستاورد پتروشیمی نوری از ایران پتروکم ۱۴۰۳

0

ارتباط مشتریان با بیمه سینا ۲۴ ساعته شد

  • کد خبر : 164256
  • ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
ارتباط مشتریان با بیمه سینا ۲۴ ساعته شد
سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا از 24 ساعته شدن فعالیت مرکز تماس این شرکت در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به بیمه‌گزاران خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ علی اصغر نائیجی با تشریح اقدامات انجام شده در مرکز امور مشتریان اظهار داشت: در دوره مدیریتی جدید، ماموریت‌های این مرکز بر اساس اهداف کلان و در راستای تحقق بهبود تجربه مشتریان شرکت بیمه سینا بازتعریف شد تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا با اشاره به تجهیز و توسعه نرم‌افزاری مرکز برای تسریع در پاسخگویی به سوالات مشتریان گفت: در سال جاری، ضمن افزایش تعداد کارکنان مرکز تماس، دوره‌های آموزشی مختلفی به منظور تقویت و بالا بردن کیفیت پاسخگویی برای همکاران برگزار شد که مجموع این اقدامات موجب بهبود جایگاه بیمه سینا در شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه گردیده است.

وی در خصوص آغاز ویژه‌برنامه‌ی”سه‌شنبه‌های سینایی” از ماه گذشته بیان داشت: به منظور پاسخگویی بهتر به سوالات و مسائل مورد نظر بیمه‌گزاران و همچنین تسریع در رسیدگی به پرونده‌های جاری در سراسر کشور، برنامه‌ای تحت عنوان “سه‌شنبه‌های سینایی” طراحی و آغاز شده است که طی آن، هر سه‌شنبه تعدادی از معاونین، مدیران و کارشناسان ستاد و شعب در مرکز تماس حاضر می‌شوند و با قرار گرفتن در جایگاه همکاران ما، بدون واسطه به تعدادی از تماس‌های تلفنی مشتریان و سوالات آنان پاسخ می‌دهند.

وی در خصوص نتایج اجرای این برنامه گفت: این اقدام موجب شده تا مدیران ارشد از نزدیک با درخواست‌ها، سوالات و دغدغه‌های مشتریان آشنا شوند و از سوی دیگر علاوه بر پاسخگویی به آنها؛ برای رفع مشکلات، نارسایی‌ها یا خلاءهایی که ممکن است در روند رسیدگی به خسارتها وجود دارد، چاره‌اندیشی کنند.

نائیجی در بخش دیگری از اظهاراتش به تقویت نیروی انسانی مستقر در مرکز تماس برای پاسخگویی بهتر به مشتریان اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، اخیراً مرکز تماس امور مشتریان با شماره تلفن ۲۸۰۷-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته فعال شده است و کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه‌روز، آماده دریافت سوالات و مسائل مورد نظر بیمه‌گزاران خواهند بود و مشتریان محترم در زمان بروز حادثه یا تصادف می‌توانند بدون دغدغه با این مرکز ارتباط گرفته و اطمینان داشته باشند که همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن به درخواست آنها رسیدگی خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی این مرکز گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های آتی مرکز امور مشتریان که مورد تاکید مدیریت عامل نیز هست، ورود به مقوله پشتیبانی از نمایندگان است که طبق این برنامه، ما نقش واسط در زمینه رفع مشکلات نمایندگان خواهیم داشت؛ البته مقدمات این کار انجام شده و پس از تکمیل آموزش نیروی انسانی و ایجاد زیرساختهای لازم انجام خواهد شد.

سرپرست مدیریت امور مشتریان ادامه داد: هدف ما در این مرکز، ایجاد اطمینان و آرامش از طریق پاسخگویی و رفع نیاز بیمه گزاران است به همین دلیل، سعی داریم تا با روشهای مختلف از جمله نظرسنجی، روند پاسخگویی را ارتقاء دهیم. در حال حاضر، نظرسنجی از مشتریان و تماس‌گیرندگان به صورت منظم و ماهانه در حال انجام است تا به این روش پس از سنجش سطح کیفی خدمات، برای بهبود آنها اقدام کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با توسعه نرم‌افزاری و ارتقاء سطح پاسخگویی ضمن بالا بردن حس اعتماد مشتریان، در کسب رضایت آنان موفق باشیم

http://tejaratava.ir/?p=164256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰