به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، مدیر عامل بیمه البرز در این نشست، شناسایی چالش های نهفته در صنعت بیمه را یک ضرورت برشمرد و گفت: اعتماد سازی، اجرایی نمودن سیاست های اثر بخش، ارائه خدمات به موقع، شفاف سازی و بهبود کیفیت خدمات بیمه ای نقش حائز اهمیتی در توسعه و فراگیری صنعت بیمه خواهد داشت.
موسی رضایی در ادامه شبکه فروش را خط مقدم فروش صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: تقویت و تداوم آموزش شبکه فروش و به تبع آن افزایش دانش فنی مقوله ای جدی است که در معرفی مزایای محصولات بیمه ای به هموطنان و در طرف دیگر حقوق بیمه گذاران در زمان خسارت نقش آفرینی می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به طراحی محصولات بیمه ای جدید برای جمعیت ۲۶ میلیونی عشایر و روستائیان کشور اشاره کرد و گفت: این قشر به عنوان مولد و حافظان امنیت غذایی کشور، خدمت مشخصی از سوی شرکت های بیمه بازرگانی دریافت نمی کنند از این رو توجه و برنامه ریزی برای تدوین محصولات مورد نیاز و ارائه خدمات بیمه ای ویژه به این بخش از جامعه لازم الاجراست و باید در این راستا برنامه ای خاص در نظر گرفته شود.
اعتماد سازی به صنعت بیمه، اهمیت بیمه بازنشستگی و مستمری تکمیلی، پرداخت منصفانه، سریع و آسان خسارت، اقبال کمتر مردم به سایر رشته های بیمه ای(به غیر از درمان و ثالث) و راهکارهای آن از محورهای این نشست تخصصی بود.
توسعه صنعت بیمه در گرو شناسایی چالش های نهفته در آن
نشست تخصصی،تحلیلی بر گزارش پیمایش ملی شهروندان ایرانی در خصوص بیمه های تجاری در پژوهشکده بیمه و با حضور مدیران ارشد و صاحب نظران صنعت بیمه برگزار شد.
http://tejaratava.ir/?p=161704