19:47:05
    امروز : سه شنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

ریل، بستر ورود فناوری صنعت زیرساخت است تمدید اعتبار گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه تا شهریورماه ۱۴۰۴ اثر توافق و رفع تحریم‌ها بر جهش صنعت و بورس/ توافق و رفع بخشی از تحریم‌ها می‌تواند مشکلات فعلی در انتقال کالا و جذب اعتبارات را برای صنایع و شرکت‌های بورسی از بین ببرد برنامه‌ریزی برای ایجاد پرواز کیش ـ رشت ـ ماخاچکالا / تأکید بر گسترش روابط میان ایران و داغستان روسیه در زمینه‌های ترانزیت و کارگو قلعه تاریخی ماکو، هویت این دیار است؛ آماده‌سازی بستر سرمایه‌گذاری گردشگری در دستور کار منطقه آزاد هم‌افزایی وزارت‌راه و دبیرخانه شورای‌عالی برای بهبود وضعیت مسکن و حمل‌ونقل در مناطق آزاد باز شدن پنجره امید و تحول به روی مناطق آزاد / هم‌افزایی مناطق آزاد و قوه قضائیه در جهت تحقق سرمایه‌گذاری برای تولید معاون اول قوه قضاییه:دبیرخانه مناطق آزاد با ارائه راهکارهای عملی، ذهنیت قوه قضائیه را برای تصمیم‌گیری‌های توسعه محور کمک کند

3
مدیر عامل بیمه ایران در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات

مشتری‌مداری به معنای واقعی باید در بیمه ایران جاری شود

  • کد خبر : 159986
  • ۰۲ دی ۱۴۰۳ - ۰:۱۳
مشتری‌مداری به معنای واقعی باید در بیمه ایران جاری شود
دکتر علی جباری، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بیمه ایران در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات بیمه ایران یک‌بار دیگر بر ارائه خدمت بی‌نظیر به مردم و اجرایی شدن مشتری‌مداری به‌معنای واقعی تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر جباری در این نشست با حضور معاون برنامه‌ریزی و نوآوری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مشاور مدیر عامل و سایر اعضای شورا به تدوین سند استراتژیک مسیر جدید بیمه ایران، بر مبنای اهداف بنیادین، چشم‌اندازها و استراتژی های کلان اشاره کرد و گفت: سازمانهایی موفق هستند که ارتباط خوبی با ذینفعان خود برقرار کنند و ارتباطات موجود را ارتقا دهند.

مدیر عامل بیمه ایران سه مولفه نیروی انسانی، خدمات و اطلاع‌رسانی را سه ضلع مثلث موفقیت شرکتهای بیمه دانست و گفت: شرکتی که نتواند در زمینه اطلاع‌رسانی به گروههای هدف، به شکل موثر عمل کند از بازار رقابت بازمیماند.دکتر جباری بیمه ایران را «میراث ملی و متعلق به تمام مردم ایران» برشمرد و یک بار دیگر بر بر ارائه خدمت بی‌نظیر به مردم و اجرایی شدن مشتری‌مداری به‌معنای واقعی تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره بیمه ایران، روابط عمومی را چشم تیزبین سازمان دانست و با اشاره به لزوم ارتقای سطح هوشمندی در روابط عمومی بر حرکت از امور روزمره به سمت فعالیتهای تحولی تاکید کرد.

دکتر جباری افزود: نام بزرگ بیمه ایران تسهیلگر مسیر ارتباط با مردم است اما باید با نیازسنجی دقیق در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی سرمایه‌گذاری کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران، وظیفه شورای اطلاع رسانی را تبدیل چارجوبها به سند و تعریف ماموریتهای جدید برای روابط عمومی عنوان کرد و گفت: انتظار میرود روابط عمومی نسبت به گذشته تغییر و به سمت نیازهای به‌روز و تکامل‌یافته حرکت کند.

شایان ذکر است شورای اطلاع رسانی و تبلیغات با حضور کارشناسان داخل و برون سازمانی، با هدف تبیین اهداف و استراتژی های حوزه روابط عمومی و تبلیغات بیمه ایران و تعامل با شبکه بزرگ ارتباطی کشور تشکیل شده است.

http://tejaratava.ir/?p=159986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.